Business Hi-Tech

Cumpărăturile online se mută pe aplicaţiile de mobil: retailerul FashionUP.ro a investit 60.000 euro într-o aplicaţie mobilă care va genera 50% din vânzări

Cumpărăturile online se mută pe aplicaţiile de mobil:...

Autor: Ioana Nita

28.11.2018, 00:05 194

Retailerul online FashionUP, specializat în co­mer­cializarea de articole de îmbrăcăminte, încăl­ţă­minte şi accesorii fashion, a investit 60.000 de euro pentru dezvoltarea unei aplicaţii mobile de­dicate, în condiţiile în care în prezent ma­jo­ri­tatea co­menzilor - circa 60% - sunt realizate de pe tele­foa­nele mobile prin intermediul site-ului mobil.

„După mai puţin de o lună de la publicare, 18.000 de descărcări ale aplicaţiei, o rată de con­ver­sie de 10% plus un trafic de peste 85% doar de pe mobil, estimăm că putem ajunge la peste 50% din vânzări doar din aplicaţia mobilă”, a decla­rat Mira Anghelescu, directorul de opera­ţiuni al FashionUP.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO