Business Hi-Tech

Dai-Tech, care deţine brandul nJoy de echipamente şi soluţii IT&C, vizează extinderea vânzărilor în Nordul Africii şi Orientul Mijlociu. Compania a închis 2021 cu afaceri de 5 mil. euro, plus 47%

Adorian Demeter, fondator şi general manager al Dai-Tech.

Adorian Demeter, fondator şi general manager al Dai-Tech.

Autor: Alexandra Cepăreanu

21.06.2022, 12:48 88

Dai-Tech SA, care deţine brandul românesc nJoy de echipamente şi soluţii IT&C de protecţie a echipamentelor electrice şi electronice, lansat în 2010, are în plan extinderea vânzărilor pe noi pieţe externe, vizând Nordul Africii şi Orientul Mijlociu, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Compania înregistrează deja vânzări în Tunisia şi Liban şi a început demersurile necesare pentru a intra pe piaţa din Egipt, fiind prezentă şi în alte 13 ţări din Europa.

„Experienţa acumulată în două decenii pe diferite pieţe externe şi rezultatele foarte bune pe care le-am obţinut până acum în ţările unde suntem prezenţi ne fac încrezători în planurile noastre de dezvoltare şi extindere în aceste două mari zone ale lumii: Nordul Africii şi Orientul Mijlociu. Vindem pe 15 pieţe, produsele nJoy sprijină infrastructuri electrice complexe din Portugalia şi până în Liban, iar acum ne pregătim să intrăm şi în Egipt”, a spus Adorian Demeter, fondator şi general manager al Dai-Tech.

El a adăugat că pentru a finanţa strategia de extindere pe pieţele externe şi planurile de dezvoltare a unor noi produse, într-un ritm accelerat, Dai-Tech este deschisă la accesarea de noi surse de finanţare, fie de tip private equity, fie prin listarea pe Bursa de Valori Bucureşti.

De asemenea, compania are în plan crearea de noi verticale de business pe nişa produselor de tip industrial, în direcţii adiacente business-ului actual, precum integrarea de sisteme IT, proiectarea de clădiri (subdiviziunea de integrare electrică), iluminatul, securitatea fizică (ansamblul de echipamente de securitate, supraveghere, monitorizare) şi energie solară, dar şi dezvoltarea portofoliului de produse al brandului nJoy.

„Vrem să ne dezvoltăm în sfera energiei verzi, unde vizăm lărgirea portofoliului nJoy cu noi produse inovatoare şi performante. De asemenea, ne dorim să îmbunătăţim experienţa utilizatorilor şi să eficientizăm procesele de lucru, oferind noi opţiuni pentru produsele noastre, cum ar fi mentenanţă periodică sau service on-site. Acţionăm pe un segment de nişă pe care îl cunoaştem, am identificat mai multe nevoi şi direcţii unde putem aducem un spor de valoare şi prin implementarea planurilor noastre, vom înregistra creşteri consistente în viitor”, a mai spus Adorian Demeter.

Compania cu sediul în Timişoara a înregistrat la finalul anului 2021 afaceri de 25,15 milioane de lei (peste 5 mil. euro), în creştere cu 47% comparativ cu anul precedent, şi un profit net cu 44% mai mare faţă de 2020, ajungând la 3,6 milioane de lei (730.000 de euro). De asemenea, EBITDA a urcat cu aproape 50% în 2021, comparativ cu anul anterior, ajungând la 4,3 milioane de lei (870.000 de euro), potrivit reprezentanţilor Dai-Tech.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO