Business Hi-Tech

Dave Haynes, Seedcamp: Start-up-urile de tehnologie din România au potenţial de creştere

Dave Haynes, business development manager în cadrul Seedcamp: „România este în top 10 ţări din UE în ceea ce priveşte numărul de companii care se înscriu în cadrul Seedcamp.”

Dave Haynes, business development manager în cadrul Seedcamp: „România este în top 10 ţări din UE în ceea ce priveşte numărul de companii care se înscriu în cadrul Seedcamp.”

Autor: Ioana Nita

19.12.2016, 00:05 130

Start-up-urile de tehnologie din România au potenţial de creştere la nivel internaţional, în condiţiile în care românii sunt recunoscuţi pentru cunoştinţele şi abilităţile tehnice avansate în domeniul ingineriei şi IT şi în care ecosistemul de profil începe să se dezvolte tot mai mult, consideră Dave Haynes, business de­ve­lopment manager în cadrul fondului de investiţii londonez Seedcamp.

„Start-up-urile din România au potenţial de creştere. Noi nu credem că o anumită regiune are monopol în ceea ce priveşte idei bune de afaceri sau anumite competenţe – nici Silicon Valley, nici Londra şi nici Berlin. Seedcamp este un investitor activ în Europa, iar acest lucru a început odată cu investiţia în Brainient în 2009. În mod cert, ecosistemul din România este diferit, dar în ultimii ani am văzut că a început să se dezvolte - conferinţe precum How To Web contribuie la dezvoltare  acestuia şi formează totodată o comunitate pentru start-up-uri. În România vedem în special competenţe avansate în domeniul tehnic şi al ingineriei.“

Seedcamp a fost înfiinţat în 2007 la Londra, acesta axându-se în principal pe finanţarea start-up-urilor de tehnologie. Până în prezent acesta a susţinut dezvoltarea a peste 240 de companii cu ajutorul investiţiilor făcute de fondurile de investiţii şi de investitorii parteneri de tip „angel“. Cele mai multe finanţări din cadrul Seedcamp au fost realizate în domeniile „fintech” şi comerţ electronic, atât în start-up-uri ale căror produse şi servicii se adresează direct consumatorilor (B2C – business to consumer), cât şi companiilor (B2B – business to business).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO