Business Hi-Tech

Ce a declarat Ravinder Takkar, CEO al Vodafone România, la ZF Digital’ 16: România trebuie să stimuleze competiţia pe toate segmentele din piaţa de telecom dacă vrea să păstreze actualul raport preţ-calitate al serviciilor

Ravinder Takkar, CEO al Vodafone România: Am investit foarte puternic în ultimii 2-3 ani, de aceea şi înregistrăm rezultatele pe care le observaţi

Ravinder Takkar, CEO al Vodafone România: Am investit foarte puternic în ultimii 2-3 ani, de aceea şi înregistrăm rezultatele pe care le observaţi

Autor: Adrian Seceleanu

24.11.2016, 00:06 529
România trebuie să se asigure că are un cadru de reglementare care stimulează competiţia pe toate segmentele pieţei locale de comunicaţii şi investiţiile operatorilor pentru a se asigura că va fi şi în viitor ţara cu cele mai bune reţele de comunicaţii şi cele mai mici preţuri din Europa, a declarat Ravinder Takkar, CEO al Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de comunicaţii mobile la conferinţa ZF Digital ’16, care a avut loc în perioada 14-15 noiembrie în Bucureşti.
 
„Provocarea pentru noi din punctul de vedere a ceea ce ne aduce viitorul, pentru că acum lucrurile arată bine, este aceea că trebuie să pastrăm un climat concurenţial egal, că trebuie să păstrăm pieţele de acces de o asemenea manieră încât competiţia între operatori să fie stimulată. Dacă mă întrebaţi, cred că acesta este obiectivul pe termen lung la care ar trebui să lucrăm pentru a ne asigura că la nivel de industrie competitivitatea este menţinută. Iar acest lucru se poate face oferind acces şi menţinând un cadru competiţional egal pentru toţi jucătorii care vor să fie în industrie“, a declarat Takkar.
 
În prezent, a spus şeful Vodafone, întrega piaţă se află în creştere, serviciile de date fiind responsabile, în principal, pentru această tendinţă. „Am avut o inversare de trend în business, piaţa este acum în creştere faţă de ceea ce s-a întâmplat în anii anteriori când ne-am confruntat cu o scădere. O parte din creştere a fost ajutată de economia României şi de creşterea PIB-ului şi de consum.
 
Principala evoluţie pe care o vedem pe piaţă este că românii adoptă gradual serviciile de acces la internet, tehnologiile 4G şi 4G Plus sunt cele care determină cu adevărat aceste evoluţii pozitive.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO