Business Hi-Tech

Delivery Hero, una dintre cele mai mari platforme de livrări, a achiziţionat pachetul majoritar de acţiuni al Glovo. Delivery Hero va deservi astfel 2,2 mld. de oameni în 74 de ţări

Delivery Hero, una dintre cele mai mari platforme de...

Autor: Alexandra Cepăreanu

05.07.2022, 10:45 163

Delivery Hero, una dintre cele mai mari platforme de profil din lume, a achiziţionat platforma spaniolă Glovo de tip marketplace, care oferă prin intermediul unei aplicaţii mobile servicii de livrare rapidă atât pentru bunuri din magazine sau mâncare din restaurante, cât şi pentru diferite produse sau documente între diferite persoane, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii celor două companii.

„Unindu-ne forţele cu familia Delivery Hero vom accelera creşterea şi dezvoltarea produsului nostru. Împreună vom deservi o vastă parte a populaţiei de pe patru continente, cu milioane de afaceri şi de curieri locali care vor continua să beneficieze de facilităţile platformei noastre. Suntem foarte fericiţi să începem în sfârşit să lucrăm împreună şi să împărtăşim cunoştiinţe şi tehnologie cu alte branduri din Grup”, a spus Oscar Pierre, CEO şi co-fondator Glovo.

Astfel, în urma tranzacţiei, Delivery Hero va fi acţionarul majoritar al Glovo şi va deţine aproximativ 94% din acţiuni pe bază nediluată în platforma lider în livrarea din mai multe categorii. Majorarea capitalului de acţiuni al Delivery Hero şi permisiunea ulterioară pentru tranzacţionare se află în aşteptare.

„Acest parteneriat reprezintă o potrivire perfectă şi suntem foarte bucuroşi să urăm bun-venit Glovo în familia Delivery Hero. Ne cunoşteam, ne apreciam şi aveam încredere unii în ceilalţi de mai mulţi ani. Echipele noastre împărtăşesc aceeaşi viziune, şi totuşi, încă putem învăţa multe unii de la ceilalţi prin schimbul de cunoştinţe şi explorarea sinergiilor tehnologice şi operaţionale”, a spus Niklas Östberg, CEO şi co-fondator al Delivery Hero.

Prezenţa Glovo în Europa de Sud şi EEMEA completează acoperirea globală a Delivery Hero, ridicând numărul total de ţări la 74 şi deservind până la 2,2 miliarde de oameni pe patru continente. Parteneriatul strategic care va rezulta din această tranzacţie va permite ambelor companii să îşi valorifice reciproc expertiza tehnologică şi operaţională, au mai transmis reprezentaţii celor două companii.

De asemenea, Glovo va continua să opereze cu brandul şi platforma existente sub managementul echipei actuale condusă de cei doi fondatori Oscar Pierre şi Sacha Michaud, care rămân implicaţi în Glovo.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO