Business Hi-Tech

Deutsche Telekom îşi schimbă logoul: „Schimbarea la nivel mondial va fi implementată în următorii doi-trei ani.”

Deutsche Telekom îşi schimbă logoul: „Schimbarea la...

Autor: Alexandra Cepăreanu

23.02.2022, 14:18 239

Gigantul german Deutsche Telekom îşi schimbă logoul la nivel de grup şi în toate companiile naţionale care acţionează sub marca T, au transmis printr-un comunicat reprezentanţii companiei. Astfel, în forma 1-T-1 (digit-T-digit), logoul semnifică concentrarea în special pe participarea la viaţa digitală, pe activităţile durabile şi pe coeziunea socială.

„Abordarea globală a pieţei este un pilon cheie al strategiei noastre internaţionale digitale şi durabile de corporaţie. Un singur scop, o singură arhitectură de marcă, un singur logo, un singur slogan şi un singur design de marcă - cu strategia de marcă globală, dorim să facem perceptibilă pentru toată lumea evoluţia noastră către liderul telecomunicaţiilor digitale", a spus Ulrich Klenke, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom.

De asemenea, schimbarea la nivel mondial va fi implementată în următorii doi-trei ani. În prima etapă, compania îşi va schimba logoul pe canalele digitale, campaniile de comunicare şi sponsorizări. Iar modificările din lumea reală, cum ar fi cele de pe clădiri şi din magazine, vor fi implementate ulterior.

„Noul logo vine în sprijinul simplificării brandului şi al apropierii de clienţi, asupra cărora Telekom Mobile îşi concentrează eforturile, ajutându-ne în creşterea vizibilităţii şi digitalizarea comunicării noastre. În acelaşi timp, apartenenţa la un brand global atât de puternic şi consistenţa pe care noua identitate vizuală ne-o asigură la nivel de Grup, reprezintă o forţă pentru compania noastră (...)”, a spus Andreea Cramer, Chief Commercial Officer Telekom Romania Mobile.

În viitor, „T”-ul va juca un rol activ în prezenţa mărcii, mai transmit reprezentanţii Deutsche Telekom. Astfel, de la o simplă etichetă de origine, acesta va deveni un punct central al comunicării.

„T reprezintă cea mai puternică conexiune între oameni; reprezintă participarea, încrederea şi optimismul digital – şi, prin urmare, reprezintă chiar scopul mărcii Deutsche Telekom: nu ne vom opri până nu suntem cu toţii conectaţi. Calitatea şi puterea reţelelor noastre şi expertiza noastră în tehnologiile digitale aduc tuturor beneficii şi ne permit să adresăm împreună, ca societate, fiecare provocare. Facem acest lucru posibil având la bază calitatea înaltă a reţelei noastre, a produselor noastre inovatoare şi a focusului puternic pe clienţi - întotdeauna cu scopul de a îmbogăţi viaţa oamenilor”, a adăugat Ulrich Klenke, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom.

Schimbarea logoului la nivel global şi local vine la mai puţin de jumătate de an de la repoziţionarea companiei Telekom Romania Mobile şi lansarea noii promisiuni facute clienţilor.

De asemenea, odată ce a devenit un furnizor de servicii mobile, prin separarea de operaţiunile fixe, Telekom Romania Mobile se concentrează cu prioritate asupra dorinţelor, aşteptărilor şi părerilor clienţilor, colectând feedback-ul acestora şi căutând soluţii pentru a le simplifica şi a le îmbunătăţi experienţa.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO