Business Hi-Tech

Deutsche Telekom pune brandul Cosmote pe afişul concertului Depeche Mode de la Bucureşti

Deutsche Telekom pune brandul Cosmote pe afişul...

Autor: Adrian Seceleanu

04.02.2013, 22:07 782

Cosmote România, numărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, va fi partener oficial al concertului pe care Depeche Mode îl va susţine la Bucureşti în luna mai, ca urmare a unui parteneriat exclusiv încheiat între trupa britanică şi grupul german Deutsche Telekom – acţionar indirect al operatorului, pentru turneul european.

Cu un pachet de 40% din titluri grupul german Deutsche Telekom este cel mai mare acţionar al grupului elen OTE, care controlează companiile locale Cosmote, Romtelecom, Germanos şi Zapp, cu un rulaj anual de peste un miliard de euro.
“(…) facem parte din experienţa Depeche Mode, oferindu-le clienţilor noştri grandoarea acestei trupe fenomen (…)”, a declarat Panos Makris, directorul comercial al Cosmote.

“Suntem încântaţi că trupa împărtăşeşte viziunea noastră şi va lucra cu Deutsche Telekom, ca partener al turneului. Alături de comunitatea Depeche Mode dorim să oferim fanilor o experienţă unică, utilizând tehnologia, produsele şi serviciile noastre”, a declarat Wolfgang Kampbartold, Vice President, International Marketing Communications and Sponsoring în cadrul Deutsche Telekom.

Deutsche Telekom va fi partenerul principal al turneului din nouă ţări, respectiv 16 zile de concert. Noul album al trupei, “Delta Machine” va fi lansat pe 22 martie, fiind pus în vânzare atât online, cât şi în magazine aflate pretutindeni în lume.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO