Business Hi-Tech

Dezvăluire din Raportul Prosus, acţionarul majoritar al eMAG: Grupul eMAG a avut în anul fiscal 2022, încheiat în martie, venituri de 2,3 mld. dolari, plus 3%, cu o pierdere de 34 mil. dolari. Excluzând impactul investiţiilor, businessul de bază al eMAG a livrat un profit de 17 mil. dolari pentru anul fiscal 2022

Iulian Stanciu, acţionar minoritar şi preşedinte executiv al eMAG, a declarat anterior că businessul eMAG din România este profitabil.

Iulian Stanciu, acţionar minoritar şi preşedinte executiv al eMAG, a declarat anterior că businessul eMAG din România este profitabil.

Autor: Adrian Seceleanu

07.09.2022, 00:07 2482

Grupul eMAG, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de retail online din regiune, care are cel mai mare business în România dar are o prezenţă puternică şi în Ungaria şi Bulgaria, a avut în anul fiscal 2022, încheiat la 31 martie, venituri de 2,3 mld. dolari, mai mari cu 3% faţă de anul precedent, şi cu o pierdere din operaţiuni de 34 mil. dolari faţă de un profit de 80 mil. dolari în anul precedent, arată raportul anual al grupului Prosus, acţionarul majoritar al retailerului.

„În faţa unei reve­niri puternice a vânză­rilor din magazinele offline şi a probleme­lor din lanţurile globale de distribuţie atât valoa­rea brută a mărfurilor cât şi veniturile eMAG, plat­forma noastră de e-commerce de top din Europa Centrală şi de Est, a crescut cu 3%“, conform documentului.

Businessul de bază al grupului eMAG a livrat un profit din operaţiuni de 17 mil. dolari, dar pe fondul investiţiilor rezultatul final a fost un minus de 34 mil. dolari, arată raportul. „Având în vedere investiţiile su­plimentare, în ansamblu eMAG a raportat o pierdere din operaţiuni de 34 milioane dolari“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO