Compania locală TARA Interactive, specializată în furnizarea de servicii de dezoltare software şi consultanţă, estimează că anul acesta va reuşi să îşi dubleze businessul comparativ cu 2021, când cifra de afaceri s-a situat la 4 milioane lei, în creştere cu 65% faţă de 2020. Avansul înregistrat anul trecut a fost generat de cererea mai mare pentru digitalizare şi de nevoia companiilor de automatizare şi de identificare de soluţii pentru optimizarea proceselor şi a cheltuielilor.
„În 2021 am avut o evoluţie bună în cadrul proiectelor desfăşurate în segmentele de fintech şi automatizare, e-commerce şi dezvoltări custom complexe, care au avut componente web, desktop şi de aplicaţii mobile. Estimăm pentru 2022 cel puţin o dublare a cifrei de afaceri, având în vedere contextul în care ne aflăm, mai exact faptul că avem o explozie a necesităţii de a utiliza produse digitale în cadrul proceselor interne ale companiilor, pentru automatizări şi optimizări de costuri, cât şi pentru interacţiunea pe care acestea le au cu clienţii lor. Ne bazăm pe un context favorabil industriei, dar şi pe investiţiile în creştere efectuate de noi în 2021 şi care încep să aducă rezultate“, a declarat Vlad Lepădatu, managing partner în cadrul TARA Interactive.