Business Hi-Tech

Digi intră pe pierderi în T1/2019, dar îşi majorează numărul de abonamente cu 13%, la 15 milioane

Finanţe personale

 Digi intră pe pierderi în T1/2019, dar îşi...

Autor: Liviu Popescu

17.05.2019, 00:07 1131

Digi Communications (simbol bursier DIGI), emitent listat în urmă cu doi ani la bursa de la Bucureşti, a raportat pierderi de 17,6 milioane de euro în primele trei luni din 2019, faţă de un profit de 14,8 mil. euro în aceeaşi perioadă din 2018, în timp ce veniturile au urcat cu 20,8%, la 281 milioane de euro, potrivit datelor publicate la bursă.

„În România, vom continua extinderea reţelei de telefonie mobilă şi întărirea poziţiei pe piaţa serviciilor mobile. În Ungaria, lansăm în curând serviciile de telefonie mobilă, pe o piaţă matură şi într-un context competitiv complex“, spune Serghei Bulgac, director general al Digi Communications, emitent cu circa 2,4 miliarde de lei capitalizare. Acţiunile DIGI scădeau ieri cu până la 2% la un nou minim istoric.

Veniturile Digi au urcat pe fondul contribuţiilor pozitive din partea tuturor segmentelor geografice de business, cu excepţia Italiei, în pofida creşterii bazei de unităţi generatoare de venituri (RGU) cu 3%, la 201.000.

„În total, pe cele patru pieţe, grupul înregistrează o creştere a RGU de 1,76 milioane, inclusiv unităţile generatoare de venit ale Invitel, şi depăşeşte pragul de 15 milioane RGU“, spun reprezentanţii Digi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO