Business Hi-Tech

Digi Mobil a atras 100.000 de clienţi noi din alte reţele în primele două luni ale anului 2021 şi are în plan să crească în continuare numărul acestora prin reducerea preţurilor la abonamente

Digi Mobil a atras 100.000 de clienţi noi din alte...

Autor: Alexandra Cepăreanu

01.04.2021, 17:48 1349

Digi Mobil, numărul patru pe piaţa locală în ceea ce priveşte mărimea bazei de clienţi, a înregistrat în primele două luni ale anului în curs un număr de 100.000 de noi numere de telefonie mobilă, prin portare (clienţi care vin de alte companii cu tot cu numărul de telefon - n. red.), ajungând astfel la un număr de aproximativ 2,5 milioane de clienţi atraşi de-a lungul timpului prin portare de la Orange, Vodafone şi Telekom.

„Avansul cu 7% al unităţilor generatoare de venituri, pe segmentul de telefonie mobilă, în 2020, se datorează investiţiilor constante în creşterea acoperirii reţelei. Optimizările făcute în ultimele luni la principalul canal de e-commerce al grupului, DIGI.ro, au contribuit la consolidarea relaţiei cu clienţii şi au facilitat diversificarea experienţei acestora, atât în faza de comandă şi contractare, cât şi în privinţa administrării serviciilor, facturilor, contului personal”, a spus Emil Jugaru, directorul Departamentului Vânzări şi Relaţii cu clienţii în cadrul Digi Mobil.

Compania a pornit un plan de consolidare pe piaţa de telefonie mobilă, astfel că, şi la începutul anului 2021, reprezentanţii au anunţat lansarea pe piaţă a unei oferte prin care îşi dorea să atragă noi clienţi în acest segment.

În continuare, Digi vine cu oferte noi. „Campania este destinată atât clienţilor noi, cât şi clienţilor existenţi, care pot beneficia, la portare, de o reducere de 50% din valoarea abonamentului pentru o perioadă de 6 luni sau de achiziţionarea de telefoane mobile în rate în condiţii avantajoase.”

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO