Business Hi-Tech

Digitalizarea forţată a României poate avea efecte pozitive în timp. Este însă economia locală pregătită de telemuncă?

Cătălina Gărdescu, International School of Bucharest: La American International School of Bucharest (Şcoala Americană), din momentul în care am înţeles că Italia se confruntă cu criza COVID-19, am început să ne pregătim pentru învăţământul la distanţă. Am eliberat fiecărui elev între clasele a I şi IV (care ne-a solicitat) un iPad sau un laptop ca să ne asigurăm că pot continua cursurile online. Elevii claselor V-VIII au fiecare laptop personal. Au fost create două platforme de învăţământ la distanţă - una pentru preşcolari şi scoală elementară şi alta pentru şcoala secundară; a fost creată o platformă prin care elevii să poată lua legatura cu elevii şi părinţii.

Cătălina Gărdescu, International School of Bucharest: La American International School of Bucharest (Şcoala Americană), din momentul în care am înţeles că Italia se confruntă cu criza COVID-19, am început să ne pregătim pentru învăţământul la distanţă. Am eliberat fiecărui elev între clasele a I şi IV (care ne-a solicitat) un iPad sau un laptop ca să ne asigurăm că pot continua cursurile online. Elevii claselor V-VIII au fiecare laptop personal. Au fost create două platforme de învăţământ la distanţă - una pentru preşcolari şi scoală elementară şi alta pentru şcoala secundară; a fost creată o platformă prin care elevii să poată lua legatura cu elevii şi părinţii.

20.03.2020, 07:00 716


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO