Business Hi-Tech

Digitalizarea industriei HoReCa: Doi antreprenori au investit 30.000 de euro în Edesia, un marketplace care digitalizează modul în care proprietarii de restaurante achiziţionează materia primă de la furnizori

Ioana Burcea, investitor în marketplace-ul Edesia: Pe termen lung urmărim o adopţie cât mai mare în piaţa HoReCa din România şi dezvoltarea unor noi facilităţi

Ioana Burcea, investitor în marketplace-ul Edesia: Pe termen lung urmărim o adopţie cât mai mare în piaţa HoReCa din România şi dezvoltarea unor noi facilităţi

Autor: Alexandra Cepăreanu

13.01.2021, 19:15 294

„Vom face pasul spre atragerea de fonduri europene în al doilea trimestru al acestui an. Ne propunem o rundă de finanţare în valoare de 200.000 euro.“

Edesia, o platformă marketplace care face legătura între businessurile de alimentaţie publică şi furnizorii de materie primă din do­me­niu, cu scopul de a reduce costurile de ope­rare ale jucătorilor de profil, estimează un nu­măr de circa 350 de furnizori şi companii active în domeniul HoReCa până la final de an.

„Anul 2021 va fi unul intens pentru noi. În acest moment avem 18 utilizatori din domeniul HoReCa pentru testare“, a spus pentru ZF Ioana Burcea, investitor în marketplace-ul Edesia. De asemenea, planurile pentru anul în curs vizează atragerea unei finanţări europene în valoare de 200.000 de euro. „Vom face pasul spre atragerea de fonduri europene în al doilea trimestru al acestui an.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO