Business Hi-Tech

Dinu Dragomir, Country Sales Manager, Vodafone Business Unit, Vodafone România: S-a triplat numărul clienţilor cu care avem discuţii semnificative despre businessul lor. Dacă am dubla din nou acest numărul am fi şi mai bine la nivel de societate

ZFHigh-Tech Innovation Summit 2021

Dinu Dragomir, Country Sales Manager, Vodafone Business...

Autor: Alexandra Cepăreanu

30.09.2021, 10:33 176

Pe fondul contextului pandemic numărul clienţilor care poartă discuţii despre digitalizarea businessurilor s-a triplat, a spus în cadrul videoconferinţei ZFHigh-Tech Innovation Summit 2021 Dinu Dragomir, Country Sales Manager, Vodafone Business Unit în cadrul Vodafone România.

„Numărul clienţilor cu care avem discuţii semnificative despre businessul lor este dublu sau chiar triplu acum. Dacă am dubla din nou numărul la care am ajuns după această pandemie am fi şi mai bine la nivel de societate, pentru că, la fel ca şi digitalizarea care se face de dragul eficienţei şi a evitării risipei, şi această politică sau ceea ce ne mână în luptă este contribuţia pe care o avem în businessurile româneşti şi în societate”, a spus Dinu Dragomir.

El a adăugat că portofoliul de clienţi este diversificat, însă, în urma celor 16 luni de pandemie, numărul de clienţi care oferă feedback cu privire la îmbunătăţirea unor produse sau servicii a crescut semnificativ.

„Ne adresăm unei game largi de clienţi, regăsim diverse grade de apetit al tehnologiei. Astfel, sunt clienţi care ne provocă în permanenţă, care vor să încerce lcururi noi sau ne spun să îmbunătăţim anumite servicii sau produse pe care le oferim, şi alţii care nu adoptă atât de uşor. Dar pandemia ne-a ajutat şi sunt din ce în ce mai mulţi consumatori din prima categorie.”

Printre serviciile şi produsele aflate la mare căutare mai ales în prima parte a pandemiei se numără cele de conectivitate, date fixe sau mobile şi camerele de termoscanare.

„În prima lună a pandemiei s-a vândut parta de conectiviate, date fixe, camere de termoscanare. Apoi, firmele, realizând importanţa digitalizării, au intrat în proiecte de tranformare a companiei într-una agilă. Partenerii de la Microsoft au fost în top, au fost unele dintre soluţiile cu cea mai mare creştere din timpul pandemiei. Consider că în timpul pandemiei  s-a dublat traficul prin reţeaua Vodafone şi s-a menţinut şi pe parcursul acestui an. Lumea a prins gustul şi acesta este un alt efect al pandemiei.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO