Business Hi-Tech

Distribuitorul IT Skin Media se aşteaptă ca online-ul să-i aducă 5% din venituri în 2 ani

Camil Perian, directorul general al Skin Media

Camil Perian, directorul general al Skin Media

Autor: Ioana Nita

23.10.2015, 00:05 416

Grupul Skin Media, cunoscut până de curând exclusiv ca distribuitor de produse IT, a investit circa 2 milioane de euro în achziţionarea şi transformarea a patru site-uri locale specializate în domeniul culinar – bucataras.ro, gustos.ro. reteteculinare.ro şi culinar.ro, ţinta fiind ca acestea să genereze circa 5% din veniturile totale ale grupului peste doi ani. Anul trecut, afacerile Skin Media s-au situat la 42 milioane de euro.

„Valoarea investiţiei pentru cele patru site-uri culinare s-a ridicat la 2 milioane de euro. În momentul de faţă, suntem în stadiul de consolidare a domeniului. Încă nu putem vorbi de o pondere semnificativă din cifra de afaceri a companiei, însă estimăm că ponderea acestor site-uri în următorii 2 ani va fi de 5 %“, a declarat Camil Perian, directorul general al Skin Media şi unul dintre acţionarii grupului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO