Business Hi-Tech

DocProcess, dezvoltator local de soluţii digitale pentru automatizarea proceselor de business, pariază pe America şi merge cu un birou în Austin (Texas), care va fi condus de Salim Sunderji, recent numit CEO la nivelul grupului

Salim Sunderji

Salim Sunderji

Autor: Cristina Bellu

27.04.2021, 14:19 284

DocProcess, companie antreprenorială locală specializată în dezvoltarea de soluţii digitale pentru automatizarea proceselor de business, cu fondul de investiţii Morphosis Capital în acţionariat, anunţă deschiderea unui birou comercial în Statele Unite ale Americii, în Austin, Texas.

„Odată cu intrarea Morphosis Capital în acţionariatul DocProcess, am dezvoltat împreună o strategie de expansiune a companiei pentru a deveni un jucător global. (...) Deschiderea unui birou comercial în SUA reprezintă un pas natural în dezvoltarea noastră, piaţa americană fiind recunoscută pentru deschiderea către tehnologie, în special pentru produse şi soluţii de automatizare a afacerilor,”, spune Liviu Apolozan, Preşedinte şi VP Strategie, DocProcess.

Biroul din Austin va fi condus de Salim Sunderji, recent numit CEO la nivelul grupului.   El se va concentra pe construirea unei echipe locale şi atragerea de clienţi noi pe piaţa americană. Pe lângă dezvoltarea operaţiunilor din SUA, Salim Sunderji este responsabil şi pentru stabilirea de parteneriate globale şi extinderea serviciilor DocProcess în Marea Britanie, Orientul Mijlociu şi India.

„Avem în vedere realizarea unor parteneriate cu diverşi integratori pentru a accelera împreună utilizarea suitei de soluţii DocProcess de către companiile de pe piaţa americană”, adaugă Salim Sunderji.

Biroul din Austin este cea de-a treia locaţie deschisă de DocProcess în afara României. În 2018, compania a inaugurat un centru de cercetare şi dezvoltare în Grenoble, Franţa, iar în aprilie 2020 compania a deschis un birou comercial în Paris. Din numărul total de 63 angajaţi DocProcess, 17 lucrează în birourile din afara României.

Având în vedere rapiditatea cu care transformarea digitală ajunge să fie din ce în ce mai importantă pentru companiile din întreaga lume, DocProcess se aşteaptă ca solicitările pentru automatizare şi eficientizare a fluxurilor de lucru să crească exponenţial pe piaţa americană, europeană, în Orientul Mijlociu şi Asia.

Conform unui sondaj PwC, 48% din directorii financiari (CFO) au în agendă accelerarea iniţiativelor de automatizare şi implementarea lucrului de la distanţă, iar 49% din directorii executivi (CEO) vor mări semnificativ bugetele de investiţii pentru transformare digitală.

DocProcess, un business de familie lansat în 2005 de soţii Liviu şi Daniela Apolozan, lucrează în prezent cu peste 3.500 de clienţi locali şi internaţionali precum Carrefour, Cora, Mondelez, Strauss, eMAG, E-Boda, Altex şi Flanco.

În 2019, fondul de private equity Morpho­sis Capital, fondat de o echipă de patru români cu experienţă pe pieţele străine, a preluat un pachet minoritar în cadrul companiei româneşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO