Business Hi-Tech

Doi antreprenori din Bucureşti au pariat 25.000 de euro pe o florărie online

Decebal Diaconu: Avem deja un număr de comenzi pe lu­nă, însă încă suntem la început

Decebal Diaconu: Avem deja un număr de comenzi pe lu­nă, însă încă suntem la început

Autor: Oana Stupinean

28.03.2016, 00:06 1451

Decebal Diaconu, un antreprenor din Bucureşti cu experienţă în design, îm­pre­ună cu Rodica Barbu au pus pe picioare anul trecut o florărie online numită Bota­nique, în care au investit 25.000 de euro.

„Ideea businessului a pornit de la câte­va aran­jamente florale realizate de angajaţii par­­te­nerei mele, făcute pentru diverse oca­zii la care participam, aniversări, cununii şi aşa ne-am decis să pornim acest business cu flori în online“, a spus Diaconu, CEO al flo­răriei Botanique.

Botanique livrează peste 450 de bu­chete pe lună, cu vârfuri ale livrărilor de sărbători, când vânzările au crescut cu cel puţin 30%.

„Avem deja un număr de comenzi pe lu­nă, însă încă suntem la început, anul trecut a fost un an de început, primele 6 luni au fost doar de promovare şi de testare a pieţei. Am ajuns la un număr de 450 de comenzi pe lună, suntem în creştere“, a mai adăugat Diaconu. Valoarea medie a unei comenzi în 2015 pentru site-ul Botanique a fost între 80 şi 250 de lei, iar cea mai mare comandă a con­stat într-un buchet de 101 trandafiri negri, în va­loare de 1.000 de lei, iar pentru aran­ja­mentele pentru nunţi şi botezuri cea mai ma­re comandă a fost de 6.000 de euro. Com­pania se adresează persoanelor cu ve­nituri medii şi peste medie, preţul unui bu­chet de flori porneşte de la 90 de lei şi poate depăşi 1.300 de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24