Business Hi-Tech

Dragoş Vrînceanu, general manager, iSTYLE România: Mizăm pe afaceri de peste 120 mil. euro la final de an. Totul depinde de ultimul trimestru care are o pondere de circa 40% în total business. Vânzările de iPhone-uri generează cel mai mult din venituri

Dragoş Vrînceanu, director general al iSTYLE România: Tabletele au creştere foarte bună, neaşteptat de bună în ultimele luni - de când s-au lansat modele iPad Air de 11 şi 13 inci, dar şi iPad Pro-urile care sunt foarte populare şi care au un procesor pe care îl găseşti şi pe unele Mac-uri sau poate chiar mai bun în anumite privinţe. Iar dacă adaugi şi tastatură şi <<pencil>> devine un produs care pentru anumiţi utilizatori se potriveşte mult mai bine decât un laptop clasic.

Dragoş Vrînceanu, director general al iSTYLE România: Tabletele au creştere foarte bună, neaşteptat de bună în ultimele luni - de când s-au lansat modele iPad Air de 11 şi 13 inci, dar şi iPad Pro-urile care sunt foarte populare şi care au un procesor pe care îl găseşti şi pe unele Mac-uri sau poate chiar mai bun în anumite privinţe. Iar dacă adaugi şi tastatură şi <> devine un produs care pentru anumiţi utilizatori se potriveşte mult mai bine decât un laptop clasic.

Autor: Ioana Nita

23.09.2024, 11:00 203

♦ iSTYLE va lansa în maxim o lună un parteneriat cu start-up-ul local INKI.tech prin intermediul căruia companiile vor putea închiria dispozitive Apple l Valeriu Ion, care ocupa funcţia de director general al iSTYLE România, Bulgaria şi ţările Adriatice, a fost promovat anul acesta pe poziţia de manager general al iSTYLE pentru regiunea Europei Centrale şi de Est.

iSTYLE România, parte din reţeaua cu acelaşi nume din Europa Centrală şi de Est care comercializează produse ale gigantului american Apple cu statut de partener premium (Apple Premium Partner), estimează că cifra de afaceri de la finalul acestui an va depăşi suma de 120 de milioane de euro, peste nivelul de 118,7 mil. euro înregistrat în 2023, în condiţiile în care toate liniile de business au înregistrat creşteri până acum în 2024, iar în ultimul trimestru au loc cele mai mari vânzări din an. Produsele care au cea mai mare pondere în veniturile iSTYLE sunt telefoanele Apple – iPhone-urile, iar vineri iSTYLE tocmai a lansat noua gamă - iPhone 16 - pe plan local.

„Estimez că anul acesta vom ajunge la peste 120 milioane de euro cu menţiunea că intrăm în cel mai bun trimestru al anului pentrut noi, care are o greutate foare mare în businessul dintr-un an, fiindcă ultimul trimestru al anului are o pondere de 40% din total vânzări. Până acum am avut un an bun, cu o creştere pe toate liniile de business – o creştere constantă, nu spectaculoasă, şi cred că este natural şi bine să fie aşa“, a declarat Dragoş Vrînceanu, director general al iSTYLE România. El a preluat conducerea operaţiunilor reţelei iSTYLE de pe plan local în martie anul acesta, după ce Valeriu Ion, care ocupa funcţia de director general al iSTYLE România, Bulgaria şi ţările Adriatice, a fost promovat pe poziţia de manager general al iSTYLE pentru regiunea Europei Centrale şi de Est. În Europa Centrală şi de Est, iSTYLE îşi desfăşoară activitatea în nouă ţări per total, fiind cea mai mare reţea din regiune care comercializează produsele gigantului american Apple. Dragoş Vrînceanu are o experienţă de peste 12 ani în cadrul companiei iSTYLE, dintre care şapte ani pe poziţia de national retail manager.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro