Business Hi-Tech

Dragoş Vrînceanu, retail manager în cadrul iSTYLE România: Anul acesta ne aşteptăm să încheiem cu afaceri între 110 mil. euro şi 120 mil. euro. Creşterea vine din dezvoltarea reţelei de magazine pentru că am deschis locaţii noi şi în pandemie

Dragoş Vrînceanu, retail manager în cadrul iSTYLE România: Pe zona de retail, telefoanele au o pondere de 30% în vânzări, categoria Mac are 25%, accesoriile şi serviciile tot 25%, iar tabletele iPad şi smartwatch-urile au fiecare câte 10%.

Dragoş Vrînceanu, retail manager în cadrul iSTYLE România: Pe zona de retail, telefoanele au o pondere de 30% în vânzări, categoria Mac are 25%, accesoriile şi serviciile tot 25%, iar tabletele iPad şi smartwatch-urile au fiecare câte 10%.

Autor: Ioana Nita

19.09.2022, 12:00 149

Două dintre magazinele iSTYLE din România se află în top 5 magazine la capitolul vânzări în ţările din regiune în care operează resellerul premium Apple.

iSTYLE, cea mai mare reţea din Europa Centrală şi de Est care comercializează produse ale gigantului american Apple cu statut de reseller premium, estimează că va încheia anul acesta cu o cifră de afaceri cuprinsă între 110 mil. euro şi 120 mil. euro, în creştere cu circa 40-50% faţă de 2021. Anul trecut, afacerile iSTYLE Retail SRL, compania care administrează reţeaua  iSTYLE în România, s-au situat la circa 80 mil. euro (396 mil. lei). Businessul iSTYLE din România include atât vânzările din magazinele fizice, cât şi din magazinul online, precum şi zona B2B şi partea de service.

„Înainte de pandemie retailul era de departe liderul businessului, iar online-ul avea o pondere de 10-15%. Ţinta noastră este ca online-ul să ajungă la acelaşi nivel cu offline-ul. Odată cu pandemia a trebuit să facem schimbări pentru a fi competitivi în online şi am făcut o serie de îmbunătăţiri pentru magazinul online - începând de la mărirea echipei care se ocupă de vânzările online şi până la serviciile oferite. Pan­de­mia ne-a adus o oportunitate pe care nu am avut-o în trecut şi a trebuit să ne adaptăm“, a declarat pentru ZF Dragoş Vrînceanu, retail manager în cadrul iSTYLE România. Cu toate că vânzările online au câş­tigat teren în ultimii doi ani de pan­demie, creşterea businessului iSTYLE în România de anul acesta se bazează în prin­cipal pe dezvoltarea reţelei de magazine fizice care nu s-a oprit în pandemie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO