Business Hi-Tech

easySales: Am încheiat un parteneriat pentru o mai bună retenţie a clienţilor din e-commerce

easySales: Am încheiat un parteneriat pentru o mai bună...

Autor: Ioana Nita

08.07.2022, 00:02 154

Start-up-ul local easySales, care a dezvoltat o platformă SaaS de management automatizat şi centralizare a activităţilor de e-commerce, a încheiat recent un parteneriat cu Aqurate, companie locală ce a creat soluţie care ajută comercianţii să îşi crească afacerea utilizând inteligenţa artificială pentru analiza datelor. 

„Ţinând cont de misiunea noastră comună de a ajuta comercianţii să îşi crească vânzările, deschidem un parteneriat prin care comercianţii easySales vor beneficia de trei instrumente ce îi vor ajuta să înţeleagă mai bine cum să convertească şi să îşi păstreze eficient clienţii. Potrivit principiului conform căruia nu poţi evalua ceea ce nu măsori, soluţia Aqurate se asigură că utilizatorii aleg acţiunile ce le aduc un mai mare randament al investiţiei“, a declarat Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

Platforma easySales rezolvă problemele complexităţii prezenţei pe marketplace-uri populare, ale lipsei de integrare între diferitele platforme utilizate de comercianţi - platforme e-commerce, soft de facturare, platforme curieri, marketplace-uri, astfel încât comerciantul îşi poate crea propriul ecosistem eficient, fără să se conecteze la alte platforme. Iar compania Aqurate oferă 3 produse: analiză a datelor, recomandări personalizate de produse şi segmentare de clienţi, toate acestea îmbunătăţind procesul decizional şi ajutând clienţii să îşi mărească conversiile. „Ne bucurăm să lucrăm îndeaproape cu easySales pentru a le permite clienţilor noştri o experienţă cât mai plăcută, folosind platforma Aqurate.“

„Dorim ca acest parteneriat să reprezinte, pentru cât mai multe magazine din e-commerce, o oportunitate de a beneficia de un produs bazat pe inteligenţa artificială, ce permite o mai bună cunoaştere a propriilor date, oferă recomandări de produse personalizate şi ajută la segmentarea clienţilor“, a precizat Vlad Marincas, CEO Aqurate.

Produsul Insights oferită de Aqurate permite vizualizarea tuturor informaţiilor legate de shop într-un dashboard uşor de înţeles care ajută comerciantul să înţeleagă în ce anume să investească mai departe, iar în acelaşi timp monitorizează indicatorii esenţiali – cost de achiziţie, randament al promovării, valoare totală a unui client. În plus atenţionează prin notificări care ajută la identificarea ameninţărilor sau a oportunităţilor – spre exemplu, creşterea sau scăderea ratei de conversie.

A doua soluţie Aqurate, Recommendations, include recomandări personalizate de produse, mai exact permite: ofertarea de produse recomandate în baza analizei coşului de cumpărături, pe website şi prin email, listarea de produse similare în pagina de detalii produs şi listarea de produse complementare (cross-sell) în pagina de  detalii produs şi pagina de check-out.

Iar cel de-al treilea produs Aqurate, Segmentation, ajută la îmbunătăţirea retenţiei, prin emailuri eficient segmentate: segmentare conform modelului recency – frequency – monetary value - în funcţie de durata de la ultima comandă efectuată,  frecvenţa cumpărăturilor şi valoarea totală plătită, newsletter şi discount-uri personalizate, analiză a comportamentului consumatorului.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO