Anul 2017 a fost unul „plin de provocări“ dar „bun“ pentru Telekom România, în care grupul şi-a stabilizat operaţiunile şi şi-a atins toate ţintele, chiar dacă veniturile, profitul operaţional şi numărul de clienţi de pe mai multe segmente au scăzut.
„Nu a fost un an uşor, dar mă bucur că au fost nişte rezutate bune, în urma unor schimbări structurale şi a unor mişcări comerciale. A fost un an plin de provocări, dar după câţiva ani ne-am atins toate obiectivele financiare. Este un rezultat cu o influenţă bună asupra moralului“, a declarat Miroslav Majoros, CEO al grupului, în cadrul unei întâlniri cu media de la finele lunii trecute, unde a fost secondat de cei mai importanţi membri ai echipei de conducere: Ovidiu Ghiman - director comercial B2B, Anastasios Tzoulas - directorul financiar, Carmen Dumitrache - directorul de HR şi Vladan Pekovic - directorul de tehnologie.
Timp de peste o oră şi jumătate cei cinci directori executivi ai Telekom au prezentat date despre evoluţia grupului şi au răspuns la întrebări, argumentându-şi afirmaţiile că 2017 a fost un an bun pentru grup în ciuda scăderilor de pe mai multe segmente.