Business Hi-Tech

Editura Didactică Publishing House: Anul trecut am investit peste 150.000 de euro în propriul magazin online, dar şi într-o platformă educaţională. Per total, editura se aşteaptă la o cifră de afaceri de peste 14,7 mil. lei

Florentina Ion, fondatoare şi CEO al Editurii Didactice Publishing House:  Per ansamblu, la nivelul întregului an, jumătate dintre vânzările de carte din portofoliul DPH au fost făcute online, iar trendul ascendent se menţine şi în 2021. Ne dorim ca anul acesta să depăşim un nou prag, prin depăşirea procentului de 50% din cifra de afaceri prin vânzări directe, pe canale proprii.

Florentina Ion, fondatoare şi CEO al Editurii Didactice Publishing House: Per ansamblu, la nivelul întregului an, jumătate dintre vânzările de carte din portofoliul DPH au fost făcute online, iar trendul ascendent se menţine şi în 2021. Ne dorim ca anul acesta să depăşim un nou prag, prin depăşirea procentului de 50% din cifra de afaceri prin vânzări directe, pe canale proprii.

Autor: Ioana Nita

21.06.2021, 17:45 119

Anul acesta, compania va mări investiţiile în zona online, mizând pe o creştere a vânzărilor online.

Editura Didactică Publishing House (DPH), prezentă de peste 17 ani pe piaţa locală de carte şi jocuri pentru copii, cu un portofoliu de peste 2.000 de titluri, a investit anul trecut 150.000 de euro în zona online, atât în propriul magazin online, cât şi într-o platformă educaţională pentru copii, în condiţiile în care pandemia a accelerat digitalizarea şi în această industrie de carte şi procesul educaţional în sine. Anul trecut, peste jumătate dintre vânzările de carte din portofoliul DPH au fost făcute online, cifra de afaceri situându-se la circa 13,5 milioane lei (aproximativ 2,7 mil. euro). „Anul trecut am investit peste 150.000 de euro în prezenţa noastră online, o parte importantă din această sumă fiind reprezentată de investiţia într-o platformă nouă, care să asigure o experienţă de vânzare cât mai plăcută utilizatorului, dar şi într-o platformă educaţională, cu resurse digitale dedicate copiilor cu vârste de 6-11 ani“, a declarat pentru ZF Florentina Ion, fondator şi CEO al Editurii Didactică Publishing House.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO