Business Hi-Tech

Eduard Moraru, masterand la ASE, a dezvoltat o platformă pentru studenţi cu 20 de mii de vizitatori

Eduard Moraru, masterand la ASE, a dezvoltat o platformă...

Autor: Ramona Cornea

29.07.2019, 12:38 1864

Platforma StudentNews.info, creată la începutul anului 2018 de Eduard Moraru, masterand în cadrul programului Antreprenoriat şi Administrarea Afacerilor (FABIZ) din cadrul ASE, a atras în iunie 20.000 de vizitatori interesaţi de informaţiile postate pe platformă, dar şi de zona de recrutare dezvoltată recent.

”Dupa ce am văzut că site-ul este vizitat de cât mai multi studenţi, m-am gândit să integrez o secţiune de joburi şi una de evenimente sau petreceri. Practic, rolul acestei platforme este sa le ofere studenţilor un loc unde pot găsi atât informaţii folositoare din fiecare facultate, cât şi joburi sau evenimente de care ar putea fi interesaţi. Aş putea spune ca este un site cu informaţii folositoare pentru studenţi şi cu oportunităţi de angajare. Totodată, este un site de interes şi pentru anumite companii care vor să ajungă la studenţi prin intermediul platformei”, explică Eduard Moraru, fondatorul platformei StudentNews.info.

Platforma ajută studenţii să poată găsi informatii folositoare din cadrul facultăţilor unde studiază, să aplice la joburi direct pe site şi să cumpere bilete la evenimentele studenteşti.

Platforma a fost înfiinţată în anul 2017, însă a început să facă profit din februarie 2019. Din februarie 2019 până în prezent, veniturile însumează 8.000 lei, iar profitul este de în jur de 90% din sumă.

”În prezent avem pe site joburi doar de la 4 companii. Initial, am încercat să obţin colaborări de la Hipo, Bestjobs şi ejobs pentru a prezenta studenţilor cât mai multe joburi. Rezultatele au fost foarte bune, însă ne-am gândit să schimbam strategia şi să devenim principalul intermediar dintre o companie şi candidat. De aceea, pe viitor ne dorim să colaborăm cu multinaţionalele şi să nu mai fim un al doilea intermediar, ca în cazul de mai sus”, explică Eduard Moraru.

Platforma a colaborat cu companii precum Deloitte, Hipo, Bestjobs.

”Avem un preţ standard per eveniment, undeva la 50 de euro, dar se negociază în funcţie de perioada, tipul şi durata evenimentului. Momentan, nu au venit foarte mulţi bani din evenimentele de pe site, sunt în jur de 400 de euro. De asemenea, sunt in tratative si cu firmele de Work & Travel pentru că am vazut un potential urias de dezvoltare pe partea aceasta”, a concluzionat Eduard Moraru.

  

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO