Business Hi-Tech

­­Edvin Abdulachim, director comercial Altex România: „Etichetele electronice au ajuns în 100 de magazine. Până la final de 2021 vor fi în toate magazinele Altex şi Media Galaxy din ţară“. Soluţia a fost produsă de SOLUM, o companie afiliată Samsung, iar costul total al acestui proiect a depăşit valoarea de 5 milioane de euro

Edvin Abdulachim director comercial al Altex România: Piaţa de profil este foarte dinamică, preţurile se pot modifica destul de des, chiar şi zilnic, şi trebuie să ne mişcăm rapid.

Edvin Abdulachim director comercial al Altex România: Piaţa de profil este foarte dinamică, preţurile se pot modifica destul de des, chiar şi zilnic, şi trebuie să ne mişcăm rapid.

Autor: Alexandra Cepăreanu

13.10.2021, 12:00 598

Retailerul electro-IT Altex, liderul pieţei de profil din România, cu afaceri de un miliard de euro în 2020 şi peste 4.000 de angajaţi, vrea să alinieze experienţele de achiziţie din magazinele fizice cu cele din mediul online, astfel că reprezentanţii au ca obiectiv implementarea sistemului inteligent de etichete electronice în toate magazinele Altex şi Media Galaxy până la finalul anului în curs. Reţeaua de magazine Altex numără în prezent peste 125 de unităţi deschise în ţară, iar Media Galaxy avea în 2019 o reţea de 19 magazine la nivel naţional.

„Procesul de implementare a sistemului de etichete electronice a început la sfârşitul anului 2019, în câteva magazine. În 2020, am ajuns la 45 de magazine, iar până la final de 2021 vor fi în toate magazinele Altex şi Media Galaxy din ţară“, a spus pentru ZF Edvin Abdulachim, director comercial în cadrul Altex România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO