Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, care odată cu preluarea companiei de cablu UPC a format un grup cu peste 10 milioane de clienţi şi afaceri anuale de 1 mld. euro în România, şi-a instruit angajaţii din ambele lanţuri de magazine să înceapă să-i întrebe pe clienţi dacă folosesc serviciile fixe, respectiv mobile ale celeilalte companii, ca parte a procesului de integrare care se va finaliza cu o singură entitate cu brandul Vodafone.
„De acum înainte dacă un client intră într-un magazin UPC sau Vodafone, una dintre primele întrebări care îi vor fi adresate este dacă foloseşte şi serviciile celeilalte companii şi îi vor fi prezentate pachetele de servicii. Am instruit toţi angajaţii, am făcut iniţial teste în câteva magazine, dar de acum încolo acest lucru se va întâmpla în întreaga noastră reţea de retail“, a declarat într-un interviu pentru ZF Mostafa El Beltagy - director consumer business unit în cadrul Vodafone / UPC.