Business Hi-Tech

El Beltagy, Vodafone / UPC: Angajaţii din întreg lanţul de retail Vodafone şi UPC vor întreba de acum clienţii dacă folosesc şi serviciile celeilalte companii

MOSTAFA EL BELTAGY, director consumer business unit în cadrul Vodafone/UPC: Piaţa din România merge în direcţia pachetelor fix-mobil, dar este încă departe de nivelul celei din Spania, de exemplu.

MOSTAFA EL BELTAGY, director consumer business unit în cadrul Vodafone/UPC: Piaţa din România merge în direcţia pachetelor fix-mobil, dar este încă departe de nivelul celei din Spania, de exemplu.

Autor: Adrian Seceleanu

24.09.2019, 10:00 6425

Vodafone şi UPC urmează să lanseze gradual noi oferte în pregătirea momentului în care companiile vor lansa primele pachete de servicii integrate fix/mobil.

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, care odată cu preluarea companiei de cablu UPC a format un grup cu peste 10 milioane de clienţi şi afaceri anuale de 1 mld. euro în România, şi-a instruit angajaţii din ambele lanţuri de magazine să înceapă să-i întrebe pe clienţi dacă folosesc serviciile fixe, respectiv mobile ale celeilalte companii, ca parte a procesului de integrare care se va finaliza cu o singură entitate cu brandul Vodafone.

„De acum înainte dacă un client intră într-un ma­ga­zin UPC sau Vodafone, una dintre primele întrebări care îi vor fi adresate este dacă foloseşte şi ser­viciile ce­leilalte companii şi îi vor fi pre­zentate pa­chetele de servicii. Am instruit toţi an­ga­jaţii, am făcut iniţial teste în câteva ma­gazine, dar de acum încolo acest lucru se va întâmpla în întreaga noas­tră reţea de retail“, a decla­rat într-un interviu pentru ZF Mostafa El Beltagy - director con­su­mer busi­ness unit în cadrul Vodafone / UPC.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO