Business Hi-Tech

Elefant.ro: Weekendul este ca o zi normală acum în privinţa numărului de comenzi

Sergiu Chircă, CEO-ul elefant.ro: Centrul logistic elefant.ro este echipat cu tot ceea ce e necesar încât angajaţii să poată lucra în condiţii de siguranţă, dar, într-adevăr, cea mai mare provocare este să livrăm la timp.

Sergiu Chircă, CEO-ul elefant.ro: Centrul logistic elefant.ro este echipat cu tot ceea ce e necesar încât angajaţii să poată lucra în condiţii de siguranţă, dar, într-adevăr, cea mai mare provocare este să livrăm la timp.

Autor: Ioana Nita

02.04.2020, 14:12 218

♦ Plăţile cu cardul pentru comenzile plasate pe elefant.ro au sărit de la 20% la 50% în această perioadă

Elefant.ro, unul dintre jucătorii mari de pe piaţa locală de comerţ electronic, a înregistrat în ultimele săptămâni – de la declanşarea crizei cauzate de pandemia cu noul tip de coronavirus şi până în prezent, o creştere explozivă a plăţilor cu cardul, acestea ajungând la o pondere de 50% din totalul comenzilor primite, faţă de 20%, nivelul la care se situau la început de an. 

Totodată, s-au schimbat şi preferinţele consumatorilor în materie de produse alese, precum şi fluxul de comenzi pe zi.

„Am sesizat însă în ultimele săptămâni, aşa cum era şi firesc, o schimbare a comportamentului de consum. Cele mai căutate produse acum sunt cele de îngrijire personală, jucăriile şi produsele dedicate copiilor, dar şi cărţile. Orele de la care sunt efectuate comenzile s-au schimbat şi ele, dacă înainte se comanda mai mult în timpul zilelor de lucru, acum vânzările s-au omogenizat şi weekendul este ca o zi normală în privinţa numărului de comenzi. Plăţile se fac 50% cu cardul şi trendul e în creştere, faţă de 20% la cât se ridica la început de an, spre exemplu“, a declarant pentru ZF Sergiu Chircă, CEO-ul elefant.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO