Business Hi-Tech

Elisabeta Moraru, country director, Google România: Companiile care adoptă acum AI vor avea un avantaj competitiv similar cu cel câştigat de cei care s-au pregătit din timp pentru migrarea businessului pe smartphone-uri

Elisabeta Moraru, country director Google România: Majoritatea, dacă nu toate companiile care au conversaţii cu noi, ne întreabă despre AI. Oamenii sunt foarte curioşi şi dornici să testeze.

Elisabeta Moraru, country director Google România: Majoritatea, dacă nu toate companiile care au conversaţii cu noi, ne întreabă despre AI. Oamenii sunt foarte curioşi şi dornici să testeze.

♦ „Recomand un exerciţiu de curiozitate pentru manageri, să descopere ce înseamnă cu adevărat inteligenţa artificială generativă, ce face, care este diferenţa între machine learning şi inteligenţa artificială, ce înseamnă un model multimodal“.

Adoptarea inteligenţei artifi­ciale reprezintă pentru companiile din România o oportunitate similară cu cea de migrare de la computere la echipamentele mobile – smartphone-uri, tablete şi alte gadgeturi, iar organizaţiile care vor investi acum în această tehnologie vor avea un avantaj competitiv semnificativ, consideră Elisabeta Moraru, country director Google România.

„Acum mulţi ani discutam despre era mobilă şi noi tot spuneam că acest lucru se va întâmpla şi nu toată lumea ne auzea. După aceea chiar ne-am trezit în era mobile, iar cei care au fost «early adopters», cei care au ştiut să profite de acea oportunitate, cred că au avut cele mai bune şanse să crească în business“, a declarat într-un interviu pentru ZF Elisabeta Moraru.

Executivul Google subliniază că aceeaşi oportunitate apare acum în cazul AI: „De ceva ani, vorbim despre AI. Şi, din nou, este aceeaşi şansă. Dacă iei punctul acesta de inflexiune şi îl foloseşti, poţi să fii înaintea valului.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro