♦ „Recomand un exerciţiu de curiozitate pentru manageri, să descopere ce înseamnă cu adevărat inteligenţa artificială generativă, ce face, care este diferenţa între machine learning şi inteligenţa artificială, ce înseamnă un model multimodal“.
Adoptarea inteligenţei artificiale reprezintă pentru companiile din România o oportunitate similară cu cea de migrare de la computere la echipamentele mobile – smartphone-uri, tablete şi alte gadgeturi, iar organizaţiile care vor investi acum în această tehnologie vor avea un avantaj competitiv semnificativ, consideră Elisabeta Moraru, country director Google România.
„Acum mulţi ani discutam despre era mobilă şi noi tot spuneam că acest lucru se va întâmpla şi nu toată lumea ne auzea. După aceea chiar ne-am trezit în era mobile, iar cei care au fost «early adopters», cei care au ştiut să profite de acea oportunitate, cred că au avut cele mai bune şanse să crească în business“, a declarat într-un interviu pentru ZF Elisabeta Moraru.
Executivul Google subliniază că aceeaşi oportunitate apare acum în cazul AI: „De ceva ani, vorbim despre AI. Şi, din nou, este aceeaşi şansă. Dacă iei punctul acesta de inflexiune şi îl foloseşti, poţi să fii înaintea valului.“