Business Hi-Tech

eMAG a avut în 2021 în România afaceri de 5,7 mld. lei, în creştere cu 5% faţă de anul anterior. Iulian Stanciu: Cel mai important este că obiceiurile de consum din pandemie s-au păstrat

eMAG a avut în 2021 în România afaceri de 5,7 mld....

♦ „În zona de profitabilitate toate investiţiile acestea realizate de noi se vor vedea în anumite companii sau în anumite businessuri, se vor vedea în pierderi“.

eMAG, cel mai mare retailer online local - cu o prezenţă puternică şi în Ungaria şi Bulgaria, a înregistrat în 2021 afaceri de aproape 5,7 mld. lei, în creştere cu peste 5% faţă de anul anterior.

„Cifra de afaceri a eMAG România în 2021 a fost 5,682 miliarde de lei, mai mare cu 61% faţă de 2019. Am făcut comparaţie cu 2019 întrucât au fost anul 2020 a fost uşor zbuciumat de pandemie. Dante Internaţional, compania care operează eMAG România, eMAG Bulgaria parţial Ungaria şi Fashion Days, a înregistrat o cifră de afaceri de 7,3 miliarde de lei, în creştere cu 61% faţă de 2019 iar grupul eMAG, care cuprinde şi zona de zona de investiţii, a ajuns la 9,572 miliarde de lei, plus 78% faţă de 2019“, a declarat Tudor Manea, CEO al eMAG, în cadrul unei conferinţe de presă.

Compania are o poziţie puternică şi în ţările vecine, a adăugat Manea. „În momentul de faţă suntem cea mai mare companie românească din Ungaria. Am reuşit să finalizăm fuziunea cu Extreme Digital, eram două branduri şi acum am consolidat tot businessul sub un singur brand şi anume eMAG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO