Business Hi-Tech

eMAG a convins în doi ani câteva sute de mii de români să plătească un abonament de 100 de lei pe an pentru tratament preferenţial la livrare

eMAG a convins în doi ani câteva sute de mii de români...

Autor: Adrian Seceleanu

13.05.2022, 00:03 856

eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, a convins un număr de 340.000 de clienţi să plătească în avans un abonament de 100 de lei pe an - denumit Genius - pentru a avea acces la o serie de avantaje la livrare şi în relaţia cu compania.

„La aproape doi ani de la lansare, serviciul eMAG Genius a ajuns la peste 340.000 de clienţi. Livrarea rapidă, gratuită şi flexibilă a adus clienţilor Genius economii în bani, dar le-a adus şi timp liber pentru activităţile importante din vieţile lor. Astfel, un client Genius care a folosit serviciul timp de un an, a economisit, în medie, 374 de lei din taxele de transport pe care le-ar fi plătit pentru aceleaşi comenzi, dacă nu ar fi avut abonamentul”, conform eMAG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO