eMAG, cel mai mare retailer online din regiune, a depăşit pragul de 800 de milioane de lei propus pentru ziua de Black Friday din acest an. Practic, după 12 ore de la startul campaniei eMAG a înregistrat vânzări de 800 de milioane de lei.
Peste 2,74 de milioane de produse au fost comandate de peste 566.000 de consumatori în 12 ore de la startul campanie, iar valoarea medie plătită de un client pe o comandă este de 1.553 lei.
La campania de Black Friday din acest an a eMAG au participat peste 12.600 de selleri din marketplace-ul eMAG, în creştere faţă de anul trecut - când au fost 11.000 de selleri participanţi în ediţia de BF 2023. Peste 798.000 de produse au fost vândute din marketplace-ul eMAG.
Împreună cu sellerii, eMAG a avut la promoţie peste 1,5 milioane de produse în campania de BF. „Anul acesta avem 1,5 milioane de produse la cel mai bun preţ din an. Din cele 1,5 mil. de produse o mică parte sunt ale noastre şi restul, predominant, sunt produsele sellerilor din marketplace-ul eMAG. Şi sunt din toate categoriile. Noi fără ei nu am putea acoperi o gamă atât de largă de produse. Sunt mult mai multe produse care sunt incluse în campanie, dar 1,5 mil. dintre ele au cel mai bun preţ din 2024”, a spus Irina Pencea, general manager al eMAG România în cadrul ediţiei de ZF Live de pe data de 7 noiembrie, înainte cu o zi de campania de Black Friday a eMAG.
Cele mai comandate produse sunt detergenţii şi soluţiile de curăţat, urmate de cosmetice şi produse de îngrijire a părului.
Valoarea medie plătită de un client pe o comandă este de 1.553 lei, potrivit aceleiaşi surse. De asemenea, în top 10 judeţe cu cele mai mari valori inregistrate la nivel de client se află Bucureştiul – unde un client a cumpărat în valoare de 1.601 lei, urmat de Constanţa - 1.591 lei / client -, Dolj - 1.579 lei / client, Bihor -1.552 lei / client – şi Giurgiu - 1.539 lei / client. Ilfov ocupă locul şase în top, cu o valoare de 1.534 lei / client.