Business Hi-Tech

eMAG, cel mai mare retailer online local, extinde serviciul Fulfilment by eMAG în Ungaria şi Bulgaria. „54.000 de selleri din eMAG Marketplace vor putea livra comenzi pe cele două pieţe fără să suporte costuri suplimentare”

Depozit eMAG

Depozit eMAG

Autor: Alexandra Cepăreanu

23.03.2023, 14:39 193

Retailerul online eMAG, cel mai mare jucător de profil la nivel local, anunţă extinderea serviciului Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border, prin care va livra comenzile sellerilor din eMAG Marketplace şi pe pieţele din Ungaria şi Bulgaria, fără ca aceştia să suporte costuri suplimentare, începând din luna mai a acestui an, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei. În prezent, ecosistemul eMAG Marketplace numără 54.000 de comercianţi în România, Ungaria şi Bulgaria, faţă de 42.000 câţi număra anul trecut.

„Chiar şi în perioade marcate de provocări precum cea pe care o traversăm există soluţii de creştere, iar FBE este o astfel de soluţie pentru toţi antreprenorii aflaţi în căutarea de noi oportunităţi. Prin extinderea programului FBE şi dincolo de graniţele ţării, le oferim antreprenorilor români de pe platforma eMAG Marketplace posibilitatea de a ajunge la clienţii de pe pieţele din Ungaria şi Bulgaria mult mai rapid şi mai simplu, fără investiţii suplimentare în logistică”, a spus Stejara Pircan, Senior VP eMAG.

Programul FBE face parte dintr-un plan amplu de investiţii în logistică şi tehnologie, care se ridică la peste 100 de milioane de euro. În comuna Joiţa, judeţul Giurgiu, eMAG operează două hub-uri logistice care se întind pe o suprafaţă totală de 250.000 de mp, având o capacitate de depozitare de 15 milioane de produse. Anul trecut, eMAG a investit 43 de milioane de euro în tehnologie şi roboţi de ultimă generaţie care permit o capacitate de procesare de patru ori mai mare a comenzilor. Investiţiile în tehnologie pentru FBE s-au ridicat doar anul trecut la 3 milioane de euro.

„Venim după o perioadă în care am investit foarte mult în tehnologie şi logistică pentru FBE, astfel încât să le putem oferi sellerilor o soluţie simplă şi fără costuri suplimentare de a vinde în afara graniţelor. Totodată, răspundem dorinţei clienţilor de a îşi primi comanda într-o singură livrare, indiferent că produsele sunt vândute de un seller FBE sau de către eMAG,” a mai spus Stejara Pircan.

Mai multe detalii despre perspectivele pieţei de e-commerce din România şi din regiune puteţi obţine participând la ZF eCommerce Summit care va avea loc marţi 28 martie în Bucureşti. Detalii şi înscrieri aici.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO