Business Hi-Tech

eMAG, cel mai mare retailer online local, a recrutat-o pe Irina Pencea, fost CEO şi co-fondator al agenţiei de publicitate Jam Session Agency, pentru a coordona strategia de brand şi de marketing a companiei

eMAG, cel mai mare retailer online local, a recrutat-o pe...

Autor: Cristina Bellu

13.07.2022, 11:13 653

eMAG, liderul pieţei locale de retail online, anunţă că începând cu 1 iulie, Irina Pencea s-a alăturat echipei de management pe poziţia de Chief Marketing Officer, rol din care va coordona strategia de brand şi de marketing a eMAG şi echipele de marketing din România, Ungaria şi Bulgaria.

Irina Pencea vine la eMAG după o experienţă de peste 23 de ani în marketing şi comunicare, perioadă în care a contribuit la construcţia mai multor branduri de succes din industrii variate, de la banking şi ecommerce la retail şi energie, spun oficialii eMAG.

Înainte de a se alătura eMAG, Irina Pencea a fost CEO şi co-fondator al Jam Session Agency, cea mai premiată agenţie independentă de publicitate din România în ultimul an.   

 „Ne-am bucurat când Brand Finance ne-a declarat, în luna aprilie, cel mai valoros brand din România şi tot atunci am anunţat noua viziune a brandului eMAG, dezvoltată împreună cu agenţia de comunicare Jam Session Agency, condusă de Irina Pencea, CEO şi co-fondator. Lucrând cot la cot în definirea noii viziuni, am descoperit că avem multe în comun: spiritul antreprenorial, atenţia îndreptată către client şi către aşteptările sale şi, nu în ultimul rând, dorinţa de a face lucruri cu impact major. Am încredere că împreună vom duce mai departe toate proiectele noastre astfel încât să răspundem cât mai bine aşteptărilor şi nevoilor clienţilor noştri pe toate pieţele unde operăm,” spune Tudor Manea, CEO eMAG.

În primăvara acestui an, eMAG a lansat noua sa viziune de brand, prin care îşi propune să pună la dispoziţia oamenilor instrumentele necesare pentru a facilita progresul la nivel individual, dar şi al societăţii, exprimat prin noul slogan de brand „Căutarea nu se opreşte niciodată”.  

 „Drumul nostru comun a început acum doi ani, cu un parteneriat de comunicare prin care împreună am crescut cu o viteză accelerată brandul Tazz, am lansat Freshful, iar în ultimele nouă luni am lucrat îndeaproape la definirea şi lansarea noii viziuni de brand pentru eMAG. Din iulie, predau managementul agenţiei către partenerii mei din Jam Session Agency şi mă alătur eMAG, unde am descoperit o echipă cu care împărtăşesc acelaşi spirit antreprenorial, curajul şi curiozitatea de a descoperi noi teritorii şi de a crea noi servicii şi proiecte care aduc valoare tuturor stakeholderilor: clienţi, colegi, acţionari, comunitate.,” adaugă Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG. 

 eMAG a înregistrat anul trecut în România o cifră de afaceri de 5,682 mld. lei.

Dante Internaţional, compania din spatele eMAG, unde sunt consolidate şi cifrele de pe alte pieţe, a avut afaceri de 7,346 mld. lei iar întreg grupul, inclusiv companiile în care a investit compania prin eMAG Ventures, a avut o cifră de afaceri totală de 9,572 mld. lei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO