Business Hi-Tech

eMag estimează 2 milioane de vizite pe site de Black Friday. Comenzile, doar online

eMag estimează 2 milioane de vizite pe site de Black...

Autor: Adrian Seceleanu

21.11.2012, 11:48 7615

eMag, cel mai mare retailer online IT&C, estimează că va înregistra pe pagina sa web două milioane de vizite cu ocazia evenimentului de shopping "Black Friday", în cadrul căruia mai multe produse vor fi vândute la preţ redus.

"Ne aşteptăm ca încă din primele ore să avem un trafic de circa 700.000 de vizitatori pe site, iar pe întreaga zi să primim până la 2 milioane de vizite", a declarat Radu Apostolescu, Vicepreşedinte şi Director de Dezvoltare eMag.

Pentru a face faţă avalanşei de trafic compania a investit în ultimele luni peste 200.000 de euro în infrastructura IT şi a modificat procedura de comandă pentru produsele din promoţiile de Black Friday.

"Dacă ar fi comparăm cu magazinele tradiţionale, cel mai mare mall din România e traversat într-o zi extrem de aglomerată de cel mult 100.000 de oameni. Niciun magazin offline nu ar putea să suporte 2 milioane de vizite într-o singură zi, adică traficul estimat pentru ziua de Black Friday la eMAG", spune Apostolescu. "Pentru a face experienţa de shopping cât mai bună pentru clienţii noştri, anul acesta de Black Friday toate comenzile vor fi primite exclusiv online, cu livrarea acasă. Vom accepta ca de obicei plata ramburs, online, cu cardul bancar sau cu carduri de rate fără dobândă. Recomandăm clienţilor să aştepte promoţiile în faţa propriilor calculatoare, pentru a evita aglomeraţia şi timpul pierdut în trafic."

Circa 4,1 milioane de români au auzit de campania de reduceri Black Friday şi aşteaptă ofertele retailerilor, iar dintre aceştia 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesaţi să facă achiziţii, potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus Millward Brown.

Studiul a fost realizat pe un eşantion de 2.000 de respondenţi, reprezentativ pentru populaţia României din mediul urban şi rural, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, şi a arătat că 27,2% dintre consumatori sunt familiarizaţi cu acest eveniment de shopping şi aşteaptă să vadă ofertele. Comparativ, anul trecut în Statele Unite 226 de milioane de persoane (72% din totalul consumatorilor) au "vânat" reducerile de Black Friday.

Eroarea de eşantionare a studiului este de +/-2,2%.

"Dintre toţi cei care şi-au manifestat intenţia de a cumpăra de Black Friday, 28,9% au spus că vor să cumpere ceva de la eMAG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO