Business Hi-Tech

eMag estimează vânzări de 400 de milioane de lei în ziua de Black Friday de anul acesta. Care este produsul cel mai căutat de către români?

eMag estimează vânzări de 400 de milioane de lei în...

Autor: Andra Stroe

10.11.2018, 10:34 2543

Compania eMag, care a lansat pe piaţa locală în urmă cu opt ani ziua de Black Friday, se aşteaptă pentru vinerea de Black Friday de anul acesta la o creştere a vânzărilor de până la 400 de milioane de lei, conform CEO-ului companiei, Iulian Stanciu. Anul trecut, compania a înregistrat vânzări de 360 de milioane de lei.

Anul acesta, reducerile se vor aplica pentru 1.000 de branduri şi 3 milioane de produse, cu 50% mai multe faţă de anul trecut, din oferta companiei dar şi a altor 6.000 de vânzători din marketplace; reducerile însumate vor fi de circa 220 de milioane de lei, anunţă reprezentanţii companiei. Pentru livrare, reprezentanţii eMag au stabilit contracte cu firmele de curierat Fun Curier, Same Day şi Urgent Cargus, dar şi cu 600 de oficii ale Poştei Române. 

Anul trecut, cele mai dorite produse au fost televizoarele, urmate de smartphone-uri, laptopuri şi frigidere. Categoria de produse fashion a înregistrat cea mai mare creştere, potrivit executivului eMag. Comparativ cu vânzările în mediul urban, Iulian Stanciu a remarcat „o creştere mai mare în mediul rural. Estimăm că va ajunge anul acesta la 30% din total comenzi”. Potrivit executivului companiei, consumul de produse electrocasnice pe piaţa locală este la o treime faţă de Cehia şi de şase ori mai mic faţă de Germania. Cu toate acestea, pentru ziua de Black Friday de anul acesta compania se aşteaptă la 55.000 de clienţi în plus faţă de anul trecut. „Se vând 50.000 de case sau locuinţe noi în România. 1 din 4 români îşi utilează locuinţa de Black Friday”, a afirmat Stanciu.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO