Platforma eMag Marketplace, care a ajuns în februarie la 1.000 de magazine partenere, are un trafic lunar de 20 de milioane de vizite, mai mare decât traficul cumulat, într-o lună, al celor mai mari zece mall-uri din România.
Retailerul comercializează în prezent 13.000 de branduri şi 1.100 de categorii listate, care acoperă o gamă de produse de la telefoane, electronice, electrocasnice, jucării la produse de casă gradină, mobilă şi cosmetice, precum şi produse de îngrijire personală sau articole sportive.
"eMag a devenit un centru comercial în care am oferit posibilitatea altor retaileri să vândă către clienţi, prin platforma Marketplace. Este o direcţie principală de creştere pentru noi şi are efecte pe două planuri: diversifică experienţa de cumpărare pentru clienţi care găsesc aproape orice şi dezvoltă piaţa de ecommerce din România", a declarat directorul general al eMag, Iulian Stanciu, într-un comunicat.
Investiţiile realizate de eMag în Marketplace anul trecut au depăşit două milioane de euro şi s-au concentrat pe achiziţia de hardware şi dezvoltarea platformei pentru integrarea rapidă a magazinelor partenere. Platforma atrage lunar 100 de noi parteneri, în medie.
Construită asemenea unui mall, platforma Marketplace oferă posibilitatea fiecărui magazin partener să îşi stabilească singur condiţiile comerciale, taxele de livrare, politica şi taxele de retur.
Fondat în 2001 de antreprenori români, eMag este prezent şi în Bulgaria, Ungaria şi Polonia.