Business Hi-Tech

eMAG schimbă condiţiile de livrare pentru a taxa cu 5 lei chiar şi clienţii care se deplasează la showroom-urile retailerului pentru a ridica produsele comandate. Modificare similară şi pentru dulapurile de livrare. Scapă doar clienţii cu facturi mari, peste 1.500 de lei

eMAG schimbă condiţiile de livrare pentru a taxa cu 5...

Autor: Adrian Seceleanu

07.01.2020, 16:12 13637

eMAG, cel mai mare retailer online de piaţa locală, a modificat la finele anului trecut condiţiile de livrare a produselor pentru a taxa cu 5 lei şi comenzile pe care clienţii aleg să le ridice din shoroom-urile proprii ale companiei, mutare explicată de magazinul online prin necesitatea de a susţine costurile mari înregistrate pentru a continua dezvoltarea serviciilor.

Astfel, compania taxează cu 5 lei livrarea produselor în showroom-urile eMAG pentru comenzile cu valori mai mici de 1.500 de lei, la care se poate adăuga o altă taxă de 2,5 lei, în cazul în care clientul achită comanda în showroom şi nu online. Taxa de 5 lei se aplică pentru comandă, nu pentru fiecare produs în parte.

Taxa de 5 lei se aplică şi pentru livrările în dulapurile easybox, conform datelor de pe site-ul eMAG. După această mutare livrarea costă 5 lei indiferent dacă un client alege livrarea la un showroom eMAG, un oficiu poştal sau un dulap easybox. Anterior, livrarea în showroom-urile eMAG era gratuită, la fel ca şi livrarea în easybox.

“Livrarea în showroom este gratuită pentru toate comenzile plasate direct în showroom, precum şi pentru comenzile plasate online sau prin call center a căror valoare depăşeşte 1500 de lei şi care sunt achitate în momentul plasării comenzii. În cazul plăţilor la livrare / ridicare din showroom, se va aplica o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 5 lei.

(…) Livrarea în easybox este gratuită pentru comenzile de minimum 1.500 de lei; costul de livrare pentru cele cu valori sub 1.500 de lei este de 5 lei pentru produsele vândute de eMAG”, conform companiei.

Contactaţi de ZF, reprezentanţii eMAG au explicat mutarea prin necesitatea de a susţine costurile mari cu serviciul de livrare şi calitatea acestora.

“La eMAG am investit în servicii care oferă valoare adăugată şi care permit estimarea precisă a intervalului de livrare, informarea constantă a clientului, livrarea rapidă la easybox sau într-un interval de două ore, în Bucureşti şi Ilfov. Timpul scurt de livrare şi predictibilitatea sunt extrem de importante pentru clienţi, iar eMAG dezvoltă permanent servicii noi, menite să îmbunătăţească experienţa de cumpărare a clienţilor săi.

Livrarea rapidă şi predictibilă atrage costuri mai mari, iar eMAG a subvenţionat si subvenţionează în continuare o parte din aceste costuri. Periodic, compania îşi ajustează politica de livrare pentru a răspunde nevoilor clienţilor săi care îşi doresc servicii de calitate şi livrare rapidă şi pentru a susţine devoltarea de noi servicii, pe termen lung”, conform reprezentanţilor eMAG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO