Business Hi-Tech

eMag l-a recrutat pentru poziţia de director de marketing la nivel de grup pe Mihai Bonca de la Bergenbier

Mihai Bonca şi-a început cariera la Ursus Breweries în anul 2003 de pe poziţia de research specialist

Mihai Bonca şi-a început cariera la Ursus Breweries în anul 2003 de pe poziţia de research specialist

Autor: Adrian Seceleanu

29.04.2015, 00:06 2741
eMag, cel mai mare retailer online local, l-a recrutat pe Mihai Bonca, directorul de marketing al Bergenbier - al treilea jucător de pe piaţa berii, pentru o poziţie similară însă la nivel regional - pentru România, Bulgaria, Ungaria şi Polonia.
 
Iulian Stanciu, director general şi acţionar minoritar al eMag, spune că retailerul a început să caute oameni de anul trecut.
 
„Începând cu anul trecut, am conştientizat nevoia organizaţiei de a trece la un nivel nou, cu o funcţiune centrală care să se ocupe de dezvoltare. Am construit a­ceas­tă func­ţiune în România, să se ocupe de tot ce înseamnă dezvoltare: oameni, brand, platforme etc. Mergând mai departe şi având în vedere noua dimensiune a firmei, am avut nevoie de oameni noi şi aşa am ieşit în piaţă să căutăm. Am analizat bine piaţa şi am văzut mulţi oameni, iar cu Mihai ne-am potrivit cel mai bine ca oameni în primul rând, asta înseamnă valori şi determinarea de a reuşi. Apoi contează bineînţeles şi experienţa, indiferent de industrie. Iar industria berii cu siguranţă este o experienţă tare din punct de vedere al cunoştinţelor acumulate de Mihai, apoi combinat cu pasiunea lui către tehnologie şi dezvoltare, am ajuns la o potrivire foarte bună“, a declarat Stanciu. „Rolul lui Mihai este creşterea brandului şi declinarea propunerii pe care o avem către client în fiecare ţară şi în fiecare canal, păstrând în acelaşi timp un mesaj consecvent“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO