Business Hi-Tech

eMAG: Peste 50% din comenzile primite în 2018 au venit de pe dispozitivele mobile

eMAG: Peste 50% din comenzile primite în 2018 au venit...

Autor: Ioana Nita

21.02.2019, 00:00 124

Mai mult de jumătăte - 57% - dintre comenzile primite anul trecut de eMAG, cel mai mare retailer online din România, au fost plasate de pe dispozitive mobile, clienţii având la dispoziţie o aplicaţie mobilă dedicată pentru a putea comanda mai rapid şi mai uşor. În cadrul platformei eMAG sunt listate peste trei milioane de produse, iar per total, clienţii eMAG au plasat anul trecut cu 40% mai multe comenzi decât în 2017, avansul fiind generat de diversificarea gamelor de produse şi servicii.

„Pe măsură ce ritmul de viaţă devine tot mai alert, consumatorii vor să câştige timp, ceea ce duce la apariţia unor noi servicii de livrare care să se plieze pe aceste nevoi, cum ar fi livrarea planificată sau lockerele de tip EasyBox, care sunt amplasate în proximitatea consumatorului. Stilul de viaţă se reflectă şi în modalitatea de plată, astfel că vedem o creştere a plăţilor online cu cardul, care se remarcă prin simplitate şi beneficii legate de retur, eliminând totodată grija cash-ului”, a declarat Eugen Popescu, director de marketing eMAG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO