Business Hi-Tech

eMag scurtează drumul spre un miliard de euro preluând şi retailerul de haine Fashion Days

Iulian Stanciu, director general eMag

Autor: Ioana Nita

01.05.2015, 14:01 1424

Printre brandurile vândute de companie se numără Raspberry, Lashez şi Nissa, Aldo, Guess sau Celio.

Cel mai mare retailer online lo­cal, controlat de grupul Nas­pers din Africa de Sud şi antre­prenorul local Iulian Stanciu, va achiziţiona retailerul de haine Fashion Days cu operaţiuni în România şi alte 8 ţări europene, accelerând astfel cursa spre obiectivul de a avea în 2017 un rulaj de un miliard de euro.

„În mai 2015, compania va depune o solicitare către autoritaţile de reglementare a concurenţei privind preluarea controlului a­su­­pra Fashion Days, companie deţinută de Naspers”, conform datelor comunicate de eMag. „Este un moment important în dezvoltarea eMag. (... ) Ne dorim ca împreună să ne dezvoltăm mai repede în regiune“, a spus Iulian Stanciu, acţionar şi director general eMag.

Naspers a achiziţionat în 2011 un pachet de 90% din Fashion Days. Numele acţionarilor minoritari ai Fashion Days nu sunt cunoscute, cum nu este clar nici dacă eMag va prelua doar titlurile Naspers la retailerul de modă sau 100% din acţiuni.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO