Printre brandurile vândute de companie se numără Raspberry, Lashez şi Nissa, Aldo, Guess sau Celio.
Cel mai mare retailer online local, controlat de grupul Naspers din Africa de Sud şi antreprenorul local Iulian Stanciu, va achiziţiona retailerul de haine Fashion Days cu operaţiuni în România şi alte 8 ţări europene, accelerând astfel cursa spre obiectivul de a avea în 2017 un rulaj de un miliard de euro.
„În mai 2015, compania va depune o solicitare către autoritaţile de reglementare a concurenţei privind preluarea controlului asupra Fashion Days, companie deţinută de Naspers”, conform datelor comunicate de eMag. „Este un moment important în dezvoltarea eMag. (... ) Ne dorim ca împreună să ne dezvoltăm mai repede în regiune“, a spus Iulian Stanciu, acţionar şi director general eMag.
Naspers a achiziţionat în 2011 un pachet de 90% din Fashion Days. Numele acţionarilor minoritari ai Fashion Days nu sunt cunoscute, cum nu este clar nici dacă eMag va prelua doar titlurile Naspers la retailerul de modă sau 100% din acţiuni.