Business Hi-Tech

eMag: Un sfert din venituri sunt generate de cei 1.000 de parteneri care vând prin platforma noastră

eMag: Un sfert din venituri sunt generate de cei 1.000 de...

Autor: Adrian Seceleanu

01.03.2016, 00:00 573
Companiile care îşi vând produsele prin intermediul platformei eMag generează un sfert din veniturile retailerului online, iar în următorii cinci ani vor ajunge să genereze o jumătate din încasări, conform estimărilor celui mai mare retailer online local. „eMag Marketplace a înregistrat o creştere importantă, atingând în luna februarie pragul de 1.000 de magazine partenere. Oferta eMAG conţine în prezent 13.000 de branduri şi 1.100 de categorii listate, care acoperă o gamă largă de produse de la telefoane, electronice, electrocasnice la jucării, produse de casă şi grădină, mobilă şi cosmetice, de la produse de îngrijire personală la articole sportive”, conform reprezentanţilor eMag. „Este o direcţie principală de creştere pentru noi şi are efecte pe două planuri: diversifică experienţa de cumpărare pentru clienţi, care găsesc la eMag aproape orice, şi dezvoltă piaţa de ecommerce din România atât ca volum, cât şi prin standarde înalte de servicii”, a declarat Iulian Stanciu, CEO al eMag.  În 2015, investiţiile în eMag în Marketplace au depăşit 2 milioane de euro şi s-au concentrat pe achiziţia de hardware şi dezvoltarea platformei pentru integrarea rapidă a magazinelor partenere. În medie 100 de noi parteneri vin pe eMag în fiecare lună.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO