Business Hi-Tech

Epoca în care firmele din China copiau a trecut. Mizăm pe dezvoltarea propriilor produse

Holy Ranaivozanany, director în cadrul companiei Huawei: „Dacă angajaţii nu se dedică muncii şi nu încearcă să fie mereu cei mai buni, atunci compania nu va mai creşte“.

Holy Ranaivozanany, director în cadrul companiei Huawei: „Dacă angajaţii nu se dedică muncii şi nu încearcă să fie mereu cei mai buni, atunci compania nu va mai creşte“.

Autor: Ioana Nita

15.09.2015, 00:08 2687

La fel ca şi alte companii din China ce au pornit la drum creând clone ale unor produse occidentale, Huawei a ajuns în prezent unul dintre cei mai mari jucători din industria de profil la nivel global, punând accent pe dezvoltarea propriilor sale produse şi servicii pentru a creşte şi mai puternic.

„China a fost cunoscută pâ­nă acum pentru co­pi­e­re, însă în prezent acest lu­cru nu mai este va­la­bil, ceea ce este foarte im­portant atunci când vorbim de teh­nologie. Acum există inovaţie în China, iar oamenii trebuie să afle acest lucru”, a spus Holy Ranaivozanany, director în cadrul companiei chineze Huawei.

China este ţara unde se produc aproape toate electronicele din lume, de la modelele de iPhone la telefoanele bran­dului local Allview, însă treptat şi an­treprenorii locali au pus bazele unor com­panii care acum pun accentul pe inovaţie pentru a creşte şi a se dezvolta la nivel global.

 Un bun exemplu este compania Hu­awei, care dintr-o firmă mică înfiin­ţa­­tă în urmă cu 28 de ani de un fost in­gi­ner din cadrul armatei chineze - Ren Zhengfei - cu doar 2.000 de dolari în ora­şul Shenzen pentru producţia de echi­pamente telecom, a ajuns în prezent o companie multinaţională. Soluţiile Hu­awei sunt disponibile în peste 140 de ţări, compania chineză colaborând cu 45 dintre cei 50 de operatori telecom din toa­tă lumea. În 2012, Huawei a întrecut com­­pania suedeză Ericsson, care do­mina această industrie, devenind cel mai mare furnizor de servicii şi echi­pa­­mente din lume pentru industria tele­com după cifra de afaceri. Anul trecut a­fa­­­cerile Huawei s-au situat la 46 mld. do­lari/euro, în timp ce Ericsson a ra­por­­tat venituri de 33 mld. do­lari/euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO