Business Hi-Tech

Estimare MxHost: 70% dintre magazinele online nu sunt pregătite pentru a face faţă creşterilor de trafic de Black Friday

Adrian Chiruţă, fondator al MxHost: Doar aproximativ 30% dintre clienţi ne solicită cu câteva săptămâni înainte să operăm schimbările necesare pentru ca magazinul lor online să facă faţă cu brio perioadei de Black Friday.

Adrian Chiruţă, fondator al MxHost: Doar aproximativ 30% dintre clienţi ne solicită cu câteva săptămâni înainte să operăm schimbările necesare pentru ca magazinul lor online să facă faţă cu brio perioadei de Black Friday.

Autor: Adrian Seceleanu

11.11.2021, 12:00 544

♦ Perioadele de Black Friday dublează traficul înregistrat de majoritatea magazinelor online. În unele cazuri, traficul poate fi şi de 10 ori mai mare ♦ MxHost este una dintre cele mai mari companii de hosting din România, parte a grupului H88 Web Hosting. Compania are peste 25.000 de clienţi.

Explozia traficului din perioada Black Friday prinde multe magazine online locale descoperite, astfel că de multe ori acestea fac schimbări chiar în plină campanie de vânzări, ceea ce poate afecta puternic rezultatele de business, spune Adrian Chiruţă, fondator, MxHost, una dintre cele mai mari companii de hosting din România.

„Problemele apar, în general, atunci când magazinele online fac schimbări în planul de găzduire web chiar în ziua de Black Friday, din cauza unor probleme de funcţionare întâmpinate atunci, ca timpi măriţi de încărcare a site-ului, căderi sporadice ale magazinului online, căderi masive etc. Chiar şi atunci, în ziua de Black Friday, se pot opera schimbări, însă acestea pot necesita câteva ore de mentenanţă, fapt care va genera pierderi în vânzări. Din această cauză, sfătuim toate magazinele online ce doresc să pregătească reduceri de Black Friday să facă aceste pregătiri de dinainte, astfel încât mentenanţa să poată avea loc într-un moment cu trafic redus sau inexistent“, a explocat Adrian Chiruţă. El a adăugat că „doar aproximativ 30% dintre clienţi ne solicită cu câteva săptămâni înainte să operăm schimbările necesare pentru ca magazinul lor online să facă faţă cu brio perioadei de Black Friday. Iar acest procent se extinde la nivelul întregii pieţe”.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO