Business Hi-Tech

EvoMAG: 25% din vânzări sunt generate de clienţii corporate

Mihai P`tra[cu, CEO al evoMAG

Mihai P`tra[cu, CEO al evoMAG

Autor: Ioana Nita

28.03.2018, 00:00 256

Un sfert din vânzările magazinului online evoMAG, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de comerţ electronic, provin din comenzile plasate de clienţii corporate, valoarea medie a coşului de cumpărături pentru segmentul de business fiind de 1.000 de lei, conform datelor comunicate de retailer.

Ţinând cont de acestea, strategia evoMAG este de a investi în diferite soluţii noi pentru clienţii de business pentru a le facilita accesul la mai multe modalităţi de finanţare. Astfel, retailerul a semnat recent un parteneriat cu TBI Bank prin intermediul căruia le oferă companiilor posibilitatea de a accesa credite exclusiv online pentru achiziţia de produse de pe site.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro