Retailerul online evoMAG, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa online de electro-IT din România, a investit în schimbarea interfeţei site-ului, atât la nivel de design, cât şi la nivel tehnologic, îmbunătăţind viteza de încărcare a paginilor.
Totodată retailerul a introdus şi posibilitatea de a plasa comenzi fără configurarea prealabilă a unui cont de client.
„Pentru clienţii magazinelor online, timpul alocat cumpărăturilor şi simplitatea procesului de achiziţie au fost dintotdeauna esenţiale. Datorită celor două proiecte pe care le-am implementat în site-ul evoMAG, le oferim acum clienţilor o experienţă de cumpărare îmbunătăţită cu opţiunea de a accesa şi a urmări mai uşor şi mai rapid produsele pe care şi le doresc”, a spus Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Cele două modificări fac parte din pregătirea evoMAG pentru Black Friday şi pentru sărbătorile de iarnă - cea mai aglomerată perioadă din an. Ioana Niţă