• Leu / EUR4.9090
  • Leu / GBP5.8036
  • Leu / USD4.7494
Business Hi-Tech

evoMAG.ro: Bugetul pentru produsele din categoria sport a crescut cu 30%, la 400 lei

evoMAG.ro: Bugetul pentru produsele din categoria sport a crescut cu 30%, la 400 lei

Autor: Ioana Nita

24.01.2019, 00:00 64

Magazinul online evoMAG, unul dintre principalii jucători IT&C de pe piaţa de comerţ electronică din România, a înregistrat anul trecut o creştere de aproape 80% a vânzărilor din categoria „sport & fitness”, bugetul mediu pe care îl alocă românii pentru acest tip de produse ajungând la 400 lei, plus 30% faţă de 2017. „Pentru anul acesta estimăm o creştere de 50% a vânzărilor de produse de acest gen. În prezent avem în categorie circa 8.600 de repere şi, datorită cererii mari, vom adăuga acestui segment, în 2019, peste 2.500 de noi produse”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG. 

Cele mai vândute produse pentru sport sunt din categoria echipamentelor indoor – benzi de alergat, steppere, biciclete fitness. Acestora li se adaugă produselor pentru sport în aer liber precum trotinetele electrice şi bicicletele electrice, dar şi dispozitivele destinate monitorizării activităţii sportive -  brăţări fitness şi ceasuri sportive care monitorizează paşii făcuţi, distanţele parcurse şi caloriile consumate. 

AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9090
Diferență: -0,0855
Ieri: 4.9132
Azi: 4.7494
Diferență: -1,1098
Ieri: 4.8027
Azi: 5.8036
Diferență: -0,0809
Ieri: 5.8083
Azi: 5.0470
Diferență: -0,2096
Ieri: 5.0576