Business Hi-Tech

Expansiunea în mediul offline şi creşterea vânzărilor online au adus Floria la afaceri de aproape 2 milioane de euro

Marina Popescu, director general al Floria.ro: „Estimăm o creştere de 25% a vânzărilor online din 2016“

Marina Popescu, director general al Floria.ro: „Estimăm o creştere de 25% a vânzărilor online din 2016“

Autor: Ioana Nita

02.02.2016, 00:08 1626

Vânzările online s-au situat la 1,05 milioane euro, în creştere cu 40% faţă de 2014.

Grupul Floria, specializat în comercializarea de buchete de flori şi aranjamente florale, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,8 milioane de euro, cu 80% mai mult faţă de 2014, creşterea fiind susţinută în principal de vânzările online realizate prin intermediul platformei Floria.ro. Aceasta a generat 58% din veniturile totale, restul provenind din vânzările corporate şi cele realizate în florăriile offline.   

„2015 a fost cel mai bun an pentru dinamica Floria, atât în zona de online, unde am crescut intensiv cu 40%, cu mult peste creşterea pieţei de vânzări online de flori, dar şi în zona offline, prin extinderea realizată în urma investiţiilor în cele două florării deschise în martie şi noiembrie“, a declarat Marina Popescu, director general al Floria.ro.

Platforma online a înregistrat comenzi în valoarea totală de 1,05 milioane de euro în 2015, cu 40% mai mult comparativ cu anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO