Business Hi-Tech

Explozia atacurilor ransomware. Ion Georgescu, Country Manager România şi Moldova, Bitdefender: Este necesar să revizuim strategia de securitate care se duce în zona de prevenţie şi detecţie, precum şi zona de rezilienţă cibernetică

Conferinţa ZF Cybersecurity Trends 2022

Explozia atacurilor ransomware. Ion Georgescu, Country...

Autor: Ramona Cornea

10.05.2022, 14:03 118

Ion Georgescu, country manager România şi Moldova în cadrul companiei Bitdefender, este de părere că este necesar să revizuim strategia de securitate care se duce în zona de prevenţie şi detecţie, precum şi zona de rezilienţă cibernetică. 

 
”Este impetuos necesar să revizuim strategia de securitate care se duce în zona de prevenţie şi detecţie şi zona de rezilienţă cibernetică care se uită la cum putem atenua acele daune în urma unui atac. Ştim că atacurile sunt din ce în ce mai persistente, vor continua, vom încerca să ne uităm la diferite layere de securitate, să updatăm”, a declarat Ion Georgescu în cadrul conferinţei ZF Cybersecurity Trends 2022. Explozia atacurilor ransomware.
 
Ce a mai declarat Ion Georgescu în cadrul conferinţei: 
 
• Ce este important cu acest proiect, Bitdefender GravityZone XDR – compania a urmărit două direcţii foarte clare, strategia de securitate cibernetică şi cea de rezilienţă cibernetică. Sunt două concepte care se completează.
 
• Partea de bugete – nimeni nu ştie cât se alocă, totul se duce în zona de risc. Trebuie să te întrebi ce reprezintă compania pentru tine, ce ţi se întâmplă dacă eşti atacat şi dacă mai poţi livra serviciile către clienţii tăi. Acolo se transformă ceea ce înseamnă rezilienţa cibernetică, ce soluţii ai fi dorit să ai în infrastructura ta şi cât de mulţi bani ai fi pus în centrul de cost al departamentului de IT, al securităţii şi aşa mai departe. 
 
• În ultimii doi ani am remarcat companii care au schimbat această strategie, s-au orientat în a oferi încredere în un furnizor de servicii care este capabil să livreze tehnologii high-class. Nu este vorba doar de un om, ci de certificările din spate, fie că sunt autorităţi independente sau certificările date de piaţă. 
 
• În ultimii doi ani, companiile au suferit breşe. Companiile au venit către noi sau către partenerii noştri pentru a fi consiliate şi de acolo ne putem duce spre identificarea unei strategii care să nu fie pe o perioadă de 3-6 luni, ci să definească un concept care să-i ofere acelei companii ani în faţă pentru a fi competitiv în industria în care activează. Dacă ai soluţiile potrivite, dacă ai acel departament de securitate potrivit, o companie în spate care să-ţi ofere servicii externalizate, operaţiuni de securitate şi tehnologii de securitate optime, poţi descoperi din timp acel atac. 
 
• Accesul la date te face puternic, eşti în prima linie, iar în momentul în care nu mai ai acces la date ai o problemă şi ai rămas în spate. De altfel, posibilitatea de a completa un portofoliu de produse se traduce prin faptul că vrei să joci întotdeauna şi să fii cu un pas înaintea atacatorului. 
 
• În zona de securitate este doar un drum, doar în faţă. Nu trebuie să aşteptăm, ci să construim, să regândim ce înseamnă strategie de securitate sau de rezilienţă cibernetică. Este misiunea producătorului de securitate să vadă mai departe, să construiască. 
 
• Industriile care folosesc soluţia Bitdefender GravityZone XDR sunt multiple, de la manufacturing, hospitality, retail, fast-food, oil&gas, avem companii atât în piaţa din România, cât şi la nivel global care au adoptat această tehnologie. Ea vine în completarea portofoliului de tehnologii la care clienţii existenţi au avut acces. 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO