Business Hi-Tech

Facebook a fost mai vizibilă în online cu 48% mai mult decât Twitter cu o lună înainte de listare

Facebook a fost mai vizibilă în online cu 48% mai mult...

Autor: Cătălina Butan

11.11.2013, 20:09 234

Facebook a fost cu 48% mai vizibil în online decât Twitter cu o lună înainte de listările iniţiale pe bursă, cu 4.182 articole faţă de cele 2.820 despre Twitter, potrivit unui raport al companiei dezvoltatoare a aplicaţiei News360, citat de poynter.org.

Potrivit aceluiaşi raport, Twitter a avut însă o expunere în mediul online cu 31% mai mare decât Facebook în luna următoare anunţurilor listării la bursă

Comparaţiile nu sunt exacte deoarece Facebook şi-a anunţat intenţia de a se lista pe bursă la 1 februarie 2012 şi a completat formularul la SEC (Autoritatea Bursieră din SUA), în timp ce Twitter a completat un formular confidenţial la SEC la 1 septembrie 2013 şi şi-a anunţat listarea la 3 octombrie într-un mesaj postat pe contul său oficial. Potrivit studiului citat, în luna următoare anunţurilor listărilor au fost 3.047 articole despre Twitter şi 2.325 despre Facebook.

News 360 a numărat articolele şi titlurile despre cele două reţele de socializare, nu doar ştiri în care companiile erau doar menţionate. News360 are o bază de 400.000 de surse de ştiri – locale, naţionale şi internaţionale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO