Business Hi-Tech

Facebook adaugă funcţia „sell” în grupuri

Facebook adaugă funcţia „sell” în grupuri

Autor: Cătălin Niţu

11.02.2015, 20:31 814

Facebook testa încă de la finalul anului 2014 funcţii avansate de comerţ prin intermediul grupurilor. A venit însă momentul ca acestea să ajungă în mâinile tuturor utilizatorilor, compania anunţând lansarea lor începând de astăzi. Asemeni tuturor funcţiilor noi de pe serviciile online din zilele noastre, nu toţi utilizatorii vor vedea noile meniuri, iar momentan doar grupurile care se înscriu pe lista grupurilor de vânzări vor primi acces.

Detaliile oferite de Facebook sunt însă aceleaşi pe care le cunoşteam deja. În grupurile înscrise apare acum un buton numit „Sell”, care oferă acces la o interfaţă detaliată pentru punerea în vânzare a diverselor produse. Ai acces la câmpuri pentru descrierea produsului, câmp dedicat pentru preţ, poţi adăuga imagini şi chiar locul din care poate fi ridicat, alături de unul dintre cele mai utile butoane: „Mark as Sold”. Integrarea acestui mod de articol este un răspuns la creşterea în popularitate a grupurilor de vânzări de pe Facebook din toată lumea şi poate constitui o bază pentru o nouă formă de monetizare a companiei.

Cei care sunt administratori pentru asemenea grupuri pot să se înscrie pentru noile funcţii folosind pagina dedicată. Grupurile care vor fi alese vor fi primele care vor beneficia de funcţia „Sell”, însă nu au fost dezvăluite criteriile după care vor fi selectate. Înscrierea nu necesită decât introducerea unui nume, a unei adrese de e-mail, numele grupului, cât şi un link către acesta.

Citiţi articolul integral pe www.go4it.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO