Mark Zuckerberg, CEO şi fondator al Facebook, şi Larry Page, CEO şi cofondator al Google, sunt implicaţi personal în lupta tot mai intensă dintre cei doi giganţi, care are o miză de sute de miliarde de dolari şi şansa de a fi "stăpânul" industriei online a viitorului, scrie revista americană Fortune, într-un cover dedicat celor două companii, semnat de Miguel Helft şi Jessi Hempel.
"În lunga istorie a rivalităţilor din tehnologie, rar s-a putut observa o bătălie atât de competitivă precum confruntarea violentă dintre gemenii minune ai internetului. Nu se vor da la o parte de la nimic pentru a atrage cei mai talentaţi manageri de la compania rivală, pentru a atrage masele şi a face bani din publicitate. Între cele două companii nu au loc scandaluri publice, după modelul Oracle - HP, dar nici linia de front nu este atât de clar trasată ca în cazul Microsoft - Netscape", potrivit articolului din Fortune.
"Miza aflată în joc este imensă: aceste companii se luptă să vadă care dintre ele va fi cea care va hotărî cum va arăta viitorul web-ului, iar rezultatul acestei dispute va afecta felul în care vom primi informaţiile, cum vom comunica, cum vom cumpără şi vinde." Imaginând un ring de box în care cele două companii încearcă să câştige la puncte sau prin Knock-Out, Fortune prezintă atuurile fiecărui jucător în parte.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels